Nu Online
Momenteel zijn er 51 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zoekertje

  16-11-2003 17:48:15
Wij huwen in april 2004 en zoeken nog naar een goede fotograaf in regio gent.Voor de rest hebben we alles geregeld,denk ik toch.Als we nog mensen kunnen helpen zullen we zeker tips geven.
xxxx Groetjes xxxx

tessa
30-12-1899
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1230


An-Sofie
3-3-2008
 Meld misbruik16-11-2003 18:03:22

Wij hebben Norbert Maes uit Ruiselede, een twintig minuutjes van Gent is dat. Hij is echt echt echt wel goed, en voert originaliteit hoog in het vaandel. Voor de reportage wil hij alleen dingen doen die een betekenis hebben voor het koppel in kwestie, er moet echt een verhaal achter zitten. Vergt natuurlijk wel een aantal gesprekken tot dat allemaal geregeld is. Maar het is wel de moeite waard. er staan heel veel mooie dingen op zijn site, je moet maar eens kijken: www.norbertmaes.be

Veel succes verder!

An-Sofie



Marjolein

 Meld misbruik17-11-2003 9:29:06

Hallo,
onze fotograaf is Wim Simoens uit Merelbeke. Een hele sympathieke gast en helemaal niet zo duur. Heeft hele mooie albums. Als je wil, kan ik eens zijn gegevens naar je mailen, dan kan je eens langsgaan om in zijn album te kijken. Hebben ook een website: www.fotoaktief.be Deze is wel niet zo geslaagd, hij heeft ze dan ook niet zelf gemaakt. De foto's in het album zijn wel mooier. Veel plezier!



goethals
30-12-1899
 Meld misbruik19-11-2003 17:39:36

wij kozen ook voor Norbert Maes. Ik kan enkel beamen wat An-Sofie over hem vertelt. Het fijne is dat hij ook heel wat leuke dingen in Gent kent - wij trouwen ook ik Gent. Zeker de moeite waard om even te informeren Tessa! Wacht misschien niet te lang...
Groetjes !



Letitia

 Meld misbruik21-11-2003 21:45:13

Ben je al gaan zien op www.lovingyou.be of www.forlovers.be
daar vind je interessante dingen... veel over fotografen...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...