Nu Online
Momenteel zijn er 137 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tips van kersverse bruidjes

19-5-2008 9:02:20
dag kersverse bruidjes en toekomstige bruidjes,

Misschien dat we eens een inventarisatie moeten maken voor onze collega-bruidjes van tips..

ik zal er mee beginnen:

- neem een ceremoniemeester, hij is zijn geld echt wel waard!
- zet bij de bruid thuis alles al op tijd klaar, zodat er niks meer moet gebeuren. Zoek ook zeker iemand die kan komen helpen.
plan de tijd ruim genoeg in, want het is een drukke, stressy moment. (foto's, mensen ontvangen, dingen regelen,...)
- neem iemand voor de bruidskindjes mee als je foto's gaat nemen, zodat ze vroeger naar de feestzaal kunnen indien nodig
- bel een week op voorhand al de leveranciers ed nog eens op, zodat je zeker weet dat ze komen
- maak een duidelijke planning en bezorg deze aan je feestzaal. (vb levering bloemen om dat uur + telefoonnummer van de bloemist, levering balonnen...)

MAAR vooral: neem voor alles je tijd... sta desnoods s'morgens een uur vroeger op om rustig naar de kapper te gaan, rustig je make-up te doen, rustig aan te komen enzovoort...

Ik was volgens de kapper de meest rustige bruid ooit, en dat kwam gewoon omdat ik tijd had..

En vooral: GENIET VAN JE DAG.. want hij vliegt om!
En gaat er iets mis, probeer het dan weg te lachen ipv je er zorgen om te maken.

Heeft er nog iemand tips voor onze toekomstige bruidjes?

xx

sarah
17-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 406

Patsy
17-5-2008
 Meld misbruik19-5-2008 9:14:56

Nee, hoor!
Dit omvat alles!
Wij hadden net hetzelfde gedaan en zie hier .. MEVROUW De Belder was er klaar voor! Geen foutjes op onze grote dag! (ben dan ook een beetje een controlefreak en had graag alles tot in de puntjes deftig afgesproken met iedereen) MAAR loon naar werk! Niets dan lovende commentaren! Iedereen vond het SUPER! Alles was tot in de details verzorgd, lekker en kort weg AF!
Een droom huwelijk! Toch had ik graag een straaltje zon gezien, maar ja .. hihi het heeft dan toch al niet geregend's morgens!! Ik hoop van harte dat iedereen die ook zaterdag is getrouwd hetzelfde kan zeggen! Onze dag was echt af!
Een dag om nooit meer te vergeten en een nacht tot in de vroege uurtjes, hihi !

Alle toekomstige bruidjes,
neem al deze goede raad maar ten harte,
We weten waar we over spreken.. wij, ancients en ex-Bridezilla's !

Heel veel succes in de toekomst!

Ex-Bridezilla Patsy
17/05/08

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik19-5-2008 9:25:35

haha hier idd ook een controlefreak... maar er is dan ook NIKS en NIKS verkeerd gegaan.

Buiten mijn zoontje die had gemorst voor we naar het gemeentehuis gingen en in de feestzaal in een plas is gaan zitten.
Gelukkig een mama die op alles voorbereid was met maar liefst 3 reserve outfitjes voor mijnheer

San
12-4-2008
 Meld misbruik19-5-2008 19:34:27

Mijn gouden tip is :

Geniet van je dag maar vooral ook geniet van je voorbereidingstijd. Hij is echt de moeite waard. De bruidjes in spe kunnen dit mss niet geloven (ik zat ook af te tellen als een razende naar onze grote dag) maar het gaat echt wel snel hoor.
Na de trouw had ik een beetje last van het befaamde zwarte gat (niets meer te doen voor de trouw). We zijn dan een weekendje naar Zeeland geweest en ben begonnen aan mijn digitaal fotoalbum en zo heb ik toch stilletjes aan deze fijne periode een plaatsje kunnen geven.

Sandra

sylvie
6-7-2011
 Meld misbruik20-5-2008 13:05:24

Hoi,

Ik trouw binnen enkele weken. Leuk om al deze tips van jullie te mogen lezen. Bedankt om ons op de valreep nog wat extra goede raad te geven!!

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...