Terug naar overzicht
Wij sturen ze begin juli, dat is meer dan 8 weken. Dat is volgens mij voldoende.Ik denk niet dat je moet verwachten dat mensen hun verlof gaan uitstellen speciaal voor een trouwfeest.
Hey Sabine,Wij trouwen 5 september en hebben besloten om ze einde mei te versturen zodat we zeker zijn dat iedereen ze voor het begin va de zomervakantie heeft ontvangen.groetjes ELine05/09/2008
hoi,8weken vantevoren is het beste lijkt mij...te vroeg opsturen dan loop je het risico dat mensen je uitnodiging een beetje uit het oog verlieren en dan met gevolg TE laat gaan bevestigen...ook niet zo fijn voor jezelf...succes!
Hallo, wij trouwen 20/09/2008 en zullen tegen eind juni onze uitnodigingen versturen. Dat lijkt ons voldoende op tijd.Groetjes,
Wij trouwen op 19/9 en ook onze uitnodigingen zijn al klaar. Ik dacht ze begin juli te versturen, ze moeten iets laten weten tegen 15/8.Groetjes
Ja ik vind het echt moeilijk. Ik denk zo van ik heb ze toch al, dan maar beter nu al beginnen, omdat we ze allemaal persoonlijk gaan afgeven.En ja tijdens vakantie ben ik er zelf 3 weken niet en ja zijn nog wel mensen die tijdens zomermaanden er tussenuit gaan he.En bij ons zijn er veel zonder kindjes, die dus begin of midden september reizen... zou wel jammer zijn moest dat elkaar juist kruisen en ze er niet bij kunnen zijn dan...
hey sabine,Ik trouw ook op 13september en wij gaan onze uitnodigen half juni beginnen uit de delen. Zodat we nog voor de zomer bij de mensen zijn geweest maar toch niet te vroeg...Eigenlijk kies je zelf wanneer je ze begint uit te delen. Doe waar je jezelf goed bij voelt!!
Hey Sabine!Wij trouwen ook op 13 september (begint te korten, he?) en wij gaan onze uitnodigingen eind juni versturen (en afgeven, ik heb een familiefeest eind juni, dus dat bespaart weer heel wat postzegels). Ik ga vragen om te verwittigen voor 1 augustus, één maand om na te denken lijkt mij genoeg ... Groetjes, Karen13/9/2008
Wij trouwen op 6 september en zullen de uitnodigingen eind juni afgeven. We hebben de familie en de vrienden wel al lang verwittigd dat ze die dag zeker moeten vrijhouden. Iedereen is dus wel al op de hoogte.