Nu Online
Momenteel zijn er 92 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

openingsdans

18-5-2008 22:36:56
hallo,

amaai, we zijn er eindelijk uitgeraakt, we hebben vandaag samen beslist wat onze openingsdans gaat worden.
het was niet simpel aangezien we allebei een heel andere genre van muziekkeuze hebben.
en.. het is geworden... don't wanna mis a thing van aerosmith!!!
wat vinden jullie van dit liedje? toch de moeite waard om bijna een jaar over na te denken é!!!

groetjes sofie, nog 20 daagjes!!!

SOFIE
7-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 351

Ilka
7-6-2008
 Meld misbruik18-5-2008 23:32:03

Hoi Sofie,

ik vind het heel mooie keuze! Zeker als je de tekst eens leest. Wij hebben hier ook over getwijfeld, maar op een gegeven moment zingen ze: "And thank God we're together...". Maar omdat we niet voor de kerk trouwen (maar wel met een ceremonie van het UVV), vonden we dat precies niet kunnen :-/. We hebben uiteindelijk gekozen voor het "Lady in Red". Superkitsch maar past perfect omdat ik een rood-roos kleed heb.

Hier trouwens ook nog 20 dagen te gaan! Omdat we al twee jaar verloofd zijn, kan ik het precies niet zo goed geloven dat het binnen drie weken aan ons is! Hopelijk hebben we wel beter weer dan dit weekend :-/..

Groetjes Ilka

caroline
13-6-2008
 Meld misbruik18-5-2008 23:37:20

hallo,

wij trouwen op 13juni en als openingsdans kiezen we voor nelson met "when I can't find love" van eurosong.
veel plezier op je trouwdag
groetjes caroline

Kelley
20-9-2008
 Meld misbruik19-5-2008 7:32:14

Wij hebben gekozen voor "Vivo per Lei" van Andrea Bocelli en Giorgia.

Succes nog

groetjes,
20/09/2008

Natacha B

Meld misbruik21-5-2008 13:27:32

Mooie keuze!
Wijzelf hebben vrijdag gedanst op 'Sweet Instigator' van Ozark Henry.

We hebben ook getwijfeld hoor. 'Your Song' in de Moulin Rouge versie was lange tijd een kanshebber (maar dat begint zo plots) en 'A whole new world' van Disney's Aladdin is ook even in onze gedachten gepasseerd (omdat het thema pretparken was en onze reis naar Disneyland was). Maar we zijn dan maar voor een alternatiever lied gegaan met ietske meer swung en een prima tekst. En achteraf gezien konden velen dat meezingen en dat was wel fijn :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...