Terug naar overzicht
Hoi Sofie, ik vind het heel mooie keuze! Zeker als je de tekst eens leest. Wij hebben hier ook over getwijfeld, maar op een gegeven moment zingen ze: "And thank God we're together...". Maar omdat we niet voor de kerk trouwen (maar wel met een ceremonie van het UVV), vonden we dat precies niet kunnen :-/. We hebben uiteindelijk gekozen voor het "Lady in Red". Superkitsch maar past perfect omdat ik een rood-roos kleed heb.Hier trouwens ook nog 20 dagen te gaan! Omdat we al twee jaar verloofd zijn, kan ik het precies niet zo goed geloven dat het binnen drie weken aan ons is! Hopelijk hebben we wel beter weer dan dit weekend :-/..Groetjes Ilka
hallo,wij trouwen op 13juni en als openingsdans kiezen we voor nelson met "when I can't find love" van eurosong.veel plezier op je trouwdaggroetjes caroline
Wij hebben gekozen voor "Vivo per Lei" van Andrea Bocelli en Giorgia.Succes noggroetjes,20/09/2008
Mooie keuze!Wijzelf hebben vrijdag gedanst op 'Sweet Instigator' van Ozark Henry.We hebben ook getwijfeld hoor. 'Your Song' in de Moulin Rouge versie was lange tijd een kanshebber (maar dat begint zo plots) en 'A whole new world' van Disney's Aladdin is ook even in onze gedachten gepasseerd (omdat het thema pretparken was en onze reis naar Disneyland was). Maar we zijn dan maar voor een alternatiever lied gegaan met ietske meer swung en een prima tekst. En achteraf gezien konden velen dat meezingen en dat was wel fijn :)