Terug naar overzicht
Hey,rijst zie ik zelf nie zo zitten,en rozenblaadjes had onze pastoor liever nie,als de grond vochtig is kunnen da gevaarlijke toestanden worden.Wij hebben voor bellenblazers gezorgd,in de vorm van champagne glaasjes.Mijn getuige gaat ervoor zorgen dat de gasten die krijgen (wij hebben geen ceremoniemeester)Ik heb hier een paar mensen gehoord die duifjes loslaten,maar zelf doen we dat niet.Grtz sarah
Bij ons is er nog altijd rijst en duiven laten we ook los maar daar zorgt onze ceremoniemeester voor dat het er allemaal is.
Hoi,ik heb al gehoord dat bellenblazers vlekken maken op kledij? Iemand hier ervaring mee? Ik had misschien gedacht om de kindjes een bellenblaas'geweertje' (die verkopen ze in de speelgoedwinkels)... GroetjesIlka
de zin moest dus zijn:Ik had misschien gedacht om de kindjes een bellenblaas'geweertje' (die verkopen ze in de speelgoedwinkels) te geven.
Het schijnt idd dat de zeep uit bellenblazertjs uit de winkels vlekken maken op je jurk. Er bestaat wel een website waar ze bellenblazertjes verkopen met aangepaste zeep die GEEN vlekken maakt. Weet het adres niet meer, maar als je het eens intikt via google (bellenblazers en huwelijk of zo), zal je zeker 't een en 't ander vinden.Rijst wordt nog altijd gedaan, maar is niet meer aan alle kerken toegelaten. Hier en daar hangen er al verbods-bordjes aan kerken.
Ik heb zelf hartvormige ballonnen besteld.