Nu Online
Momenteel zijn er 129 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Rozenblaadjes, rijst of bellenblazen ?

18-5-2008 21:34:09
Hallo iedereen, wat wordt er tegenwoordig eigenlijk het meest gedaan ? Ik had gehoord dat rijst smijten een beetje uit de tijd is... En wat is de regel ? Zorgt het koppel zelf voor de rozenblaadjes of bellenblazers, die dan aangereikt worden door de ceremoniemeester ofzo, of mag je verwachten dat de gasten hier als verrassing zelf voor zorgen ? Worden er ook nog duiven los gelaten ?

Geert
26-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 576

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik18-5-2008 21:38:21

Hey,rijst zie ik zelf nie zo zitten,en rozenblaadjes had onze pastoor liever nie,als de grond vochtig is kunnen da gevaarlijke toestanden worden.
Wij hebben voor bellenblazers gezorgd,in de vorm van champagne glaasjes.
Mijn getuige gaat ervoor zorgen dat de gasten die krijgen (wij hebben geen ceremoniemeester)

Ik heb hier een paar mensen gehoord die duifjes loslaten,maar zelf doen we dat niet.

Grtz sarah

sandra
6-6-2008
 Meld misbruik18-5-2008 21:54:41

Bij ons is er nog altijd rijst en duiven laten we ook los maar daar zorgt onze ceremoniemeester voor dat het er allemaal is.

Ilka
7-6-2008
 Meld misbruik18-5-2008 23:27:53

Hoi,

ik heb al gehoord dat bellenblazers vlekken maken op kledij? Iemand hier ervaring mee?
Ik had misschien gedacht om de kindjes een bellenblaas'geweertje' (die verkopen ze in de speelgoedwinkels)...

Groetjes
Ilka

Ilka
7-6-2008
 Meld misbruik19-5-2008 8:40:25

de zin moest dus zijn:

Ik had misschien gedacht om de kindjes een bellenblaas'geweertje' (die verkopen ze in de speelgoedwinkels) te geven.

Evi
30-5-2009
 Meld misbruik19-5-2008 11:37:17

Het schijnt idd dat de zeep uit bellenblazertjs uit de winkels vlekken maken op je jurk. Er bestaat wel een website waar ze bellenblazertjes verkopen met aangepaste zeep die GEEN vlekken maakt. Weet het adres niet meer, maar als je het eens intikt via google (bellenblazers en huwelijk of zo), zal je zeker 't een en 't ander vinden.

Rijst wordt nog altijd gedaan, maar is niet meer aan alle kerken toegelaten. Hier en daar hangen er al verbods-bordjes aan kerken.

Tamara

Meld misbruik19-5-2008 12:29:07

Ik heb zelf hartvormige ballonnen besteld.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...