Nu Online
Momenteel zijn er 189 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

misboekje weg help

18-5-2008 20:52:49
dag iedereen,
ik heb een groot probleem! ik had van jullie misboekjes ontvangen en had leuke voorbeelden die ik zo had bewerkt met onze teksten tot ik tot een perfect aan ons aangepast geheel kwam nu op de een of andere manier vraag me ni hoe het komt ben ik dus ons misboekje kwijt zelfs de voorbeelden volgens de pc hier bestaan die bestanden niet.
wel ik ben er echt ni goed van wij hebben al 2mensen laten komen die iets meer kennen van die dingen maar ook zij vinden die niet terug, kortom een ramp zeker omdat ik binnen 2weken met alles naar de pastoor moet komen en er volgens mij niks anders op zit dan terug opnieuw te beginnen en omdat het eerste eigenlijk zo perfect was weet ik ni of ik het wel kan om het nu net zo te maken dus alstublieft kunnen jullie mij helpen en alvast jullie boekjes doorsturen zodat ik terug inspiratie krijg en er weer met volle moed en sneltempo kan invliegen
alvast heel erg bedankt
een wanhopig bruidspaar

sven.luycks@telenet.be

debbie
10-10-2008
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 354

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik18-5-2008 21:27:52

Hey Debbie,ik heb je net het onze door gemaild,hopelijk heb je er wat aan.

K'heb da ook al meegemaakt,een bestand gewoon foetsie.
Als dit met je misboekje gebeurt is natuurlijk nie plezant.
Maar het lukt je wel een ander ineen te steken,het zal eve goed lukken,vertrouw op jezelf ,het komt wel in orde.

Grtz en succes sarah

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...