Nu Online
Momenteel zijn er 44 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Voorkant misboekje

  7-4-2005 14:41:01
Hallo,

mijn boekje voor de mis is bjina af. Maar nu zou ik graag wat tips of ideetjes horen wat jullie op de voorkant van zo'n boekje laten drukken. Een foto van ons zie ik eigenlijk niet zo zitten.
alvast bedankt,

groetjes
Mieke

Mieke
24-6-2005
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1397


sandy
16-7-2005
 Meld misbruik7-4-2005 14:57:41

ik vermoed onze namen en de datum en ook nog dit tekstje

Ik zoek een woord,
een heel nieuw woord,
een woord dat niemand kent.
Ik zoek een woord
dat zeggen wil
dat jij de liefste bent

succes er mee
sandy



Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik7-4-2005 15:05:27

Ik ga er een getekend portret van ons twee opzetten. We hebben dat ooit eens laten maken, zo met houtskool getekend. Mooier dan een foto, dat past niet zo mooi bij een misboekje vind ik.
En dan natuurlijk onze voornamen en de datum.

Je kan misschien iets gebruiken uit de uitnodiging? Vrienden van ons hebben dezelfde voetstapjes als op de uitnodiging ook op het misboekje gezet.



Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik7-4-2005 15:07:16

Oeps nog vergeten: dat portret zet ik er wel in watermerk op. Anders komt het te donker en te hard over. Als watermerk wordt het lichtgrijs. Op een gekleurde kaft (lila denk ik dat het zal worden) past dat mooi.



Katrien

 Meld misbruik7-4-2005 15:15:36

Hoi mieke,

Wij plaatsten vooraan een foto (wel in watermerk) van ons samen die in de verte komen aangelopen en dan op de achterkant een foto waarbij we samen weglopen..

Wij denken er aan om deze foto's ofwel aan de zee te trekken ofwel in een open veld.

Ik vond een foto persoonlijker maar ik laat ze ook in watermerk zetten kwestie van alles niet te hard te maken.

Succes.

Gr. K.



Ruth
10-9-2005
 Meld misbruik7-4-2005 16:54:22

Wij zijn naar de zee geweest en hebben in het nat zand een hart getrokken en onze namen ernaast geschreven in het zand. Daar hebben we een foto van getrokken en da plaatsen we ook in watermerk op ons kaftje. De andere foto's van aan de zee gebruiken we voor onze uitnodigingen en menu's en zo...



kathleen
3-12-2005
 Meld misbruik7-4-2005 23:10:04

Mieke,

mijn vriend heeft een ontwerp gemaakt met daarin de eerste letters van onze voornaam en die gaan we op de voorkant laten drukken. Daarnaast zetten we er nog een tekstje bij en natuurlijk ook de datum

groetjes
kathleen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...