Nu Online
Momenteel zijn er 155 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedankingen

  7-4-2005 14:13:06
Hoi iedereen.

Ik zit wat ik de knoop.
ik zou heel graag speciale bedankjes maken en niet zo een foto op een kaart en een tekst. zoiets dat de mensen kunnen bewaren. maar ik weet niet wat. en oja zouden jullie het op het feest geven of een paar dagen na het huwelijk.

alle tips dus welkom
10.06.2006

cindy
10-6-2006
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 731


Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik7-4-2005 14:16:33

Je moet eens gaan kijken bij www.bruidsparadijs.be . Daar staan verschillende voorbeeldjes. Wat ik wel tof vind, zijn de suikerboontjes met je namen op gedrukt. Als je dan iets leuks vindt om ze in te verpakken, lijkt dit me echt wel tof.

Persoonlijk zou ik het op het feest geven. Bij een vriendin van mij stond er een mand in de hal, waar iedereen passeerde bij het naar huis gaan. Daar kon iedereen dan een cadeautje meenemen (was toen een klein kaarsje).



Ann
2-7-2005
 Meld misbruik7-4-2005 15:17:57

Hoi,

Misschien eens kijken op www.geluk.com . Ik heb begin deze week een geluksdoos besteld om te zien of het de moeite is. Als ik ze heb laat ik zeker iets weten.

Groetjes,
Ann
02/07/05



Valerie
3-9-2005
 Meld misbruik7-4-2005 18:02:31

Hallo,

Wij geven een zakje met een theelichtje in. Ik heb het zakje dit gemaakt met een lintje en daartussen een pluimpje gestopt. Aan het lintje het ik ook een kaartje gehangen met 'Bedankt voor de fijne avond' en de datum en onze namen. Dan hebben ze toch een potje om een theelichtje in te steken. Dit kwam neer op € 1,14 per geschenkje. Zakjes bij Ava, lint, theelichtpotjes bij Casa en pluimpjes bij Floralux.

Groetjes
en succes hé.

Valerie



Wendy
10-6-2005
 Meld misbruik7-4-2005 19:25:43

Hallo Cindy,

Wij trouwen ook op 10/06/2005.
Wij hebben houten onderleggers met kurk laten maken en geven er 4 aan elk koppel. Het kost ons 1€ voor 4 onderleggers.
Groetjes Wendy



inga
4-3-2005
 Meld misbruik8-4-2005 14:06:49

onze flessen wijn stonden in een mand op tafel naast ons gastenbokaal(een vaas met kaartjes in, in verschillende kleurtjes) . bij het naar buitengaan mochten de gasten een fles meenemen.



An
13-8-2005
 Meld misbruik8-4-2005 22:50:08

Hoi Cindy,
In de Casa en Blokker vindt je mooie kaarsjes in alle kleuren en vormen en helemaal niet duur. Ook bij Ava hebben ze mooie glazen theelichthoudertjes. Wij gaan in dit genre iets nemen, wat ligt nog niet vast. Maar we gaan er in ieder geval niet te veel geld aan uitgeven. We zullen die bedankjes op het avondfeest zelf geven.
Een vriendin van mij had op haar avondfeest voor iedereen een weck-potje met daarin rode snoep-hartjes. Bij een collage mochten we 's avonds een witte roos mee naar huis nemen en bij nog een andere collega 2 harten zeepjes.
De zus van mijn verloofde heeft iedereen een bedankkaartje met foto achteraf gestuurd.
Veel succes!
An



Els
14-5-2005
 Meld misbruik13-4-2005 16:38:41

Hey Cindy,

Wij wilden ook zoiets. Bovendien wilden we iets dat we direct aan de mensen konden geven als ze het feest verlaten. Dus wat hebben wij gedaan? We zijn bij de Colruyt een lading writable Cd'kes en een lading dunnen cd-hoesjes. (voor zo'n 130 stuks van elk: nog geen 60€) Dan hebben we een foto van ons getrokken, die past op een cd-label (dus rekening gehouden met het gat in de cd) Dat zal waarschijnlijk het duurst worden (cd-labels en het bedrukken ervan). Op de cd komt muziek van in de mis en de openingsdans. Zoiets geef je ook per gezin, dus het aantal is te beperken. Kostprijs zal, vermoed ik, max 1€ per cadaeutje worden. Ik denk wel dat mensen dit langer gaan bijhouden. Bovendien hebben we er verschillende genres van muziek opstaan (Beyoncé, Temptations, Urbanus, Alicia Keys en als bonus Track: Eminem met Crazy in love, aangezien dat dat de titel van de cd wordt :-) Ik hoop dat het zal aanslaan.

Liefs
Elske


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...