Nu Online
Momenteel zijn er 126 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

titanium trouwringen

17-5-2008 22:57:59
hallo bruidjes,
zijn er onder jullie koppels die kozen voor titanium trouwringen?
heb er mooie gezien van xen en doria maar er staat natuurlijk geen prijs bij.
weten jullie rond welke prijsklasse ze hangen?
alvast bedankt xxx

wendy
27-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1503

patricia
26-7-2008
 Meld misbruik17-5-2008 23:29:53

Hey,
Wij hebben ook voor zulke ringen gekozen. Zijn even goed van kwaliteit, verkleuren niet met bepaalde produkten en zijn zeer mooi. Wij betaalden rond de 120 euro per ring.
Groetjes

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik18-5-2008 9:10:34

Hey,wij hebben er ook van xen,ik ben er heel blij mee.Ik heb die van dora ook gezien,die kosten bijna hetzelfde als gouden ringen.
Onze van xen kosten samen 420 euro,280 voor de mijne en 140 voor die van mijn verloofde.

Als je prijzen van xen ringen wil moet je es kijken op sites van nederlandse juweliers die het merk verkopen,dan heb je een idee.

Grtz en succes sarah

stephanie
23-8-2008
 Meld misbruik18-5-2008 10:19:01

Dag Wendy

Ik wil je toch even een kleine tip meegeven die wij van onze juwelier gekregen hebben.

Mijn verloofde was ook gek van een titanium ring maar ze hebben ons dat afgeraden omdat die ringen later niet verbreed kunnen worden. En gezien de meesten onder ons over pakweg 20 jaar toch een ander figuur zullen kweken...

We hebben dan uitgekeken naar een witgouden ring en uiteindelijk toch ons gedacht gevonden.

Veel succes nog met de voorbereidingen

Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik18-5-2008 11:16:11

Dag allemaal,

Wij hebben ook titanium ringen gekozen.
Wij hebben wel voor een merk gekozen, aurodesign.
De ringen groter maken is geen probleem, toch niet als je ze bij merken koopt. Onze juwelier kan dit niet zelf, maar stuurt ze dan gewoon terug op
ik had er speciaal naar gevraagd. Tot de trouwdag was het zelfs gratis, daarna is het 30 euro geloof ik. We hebben de prijzentabel gezien, dus weten we zeker dat onze nog aangepast kunnen worden.
Mijne ring was nu al iets te groot, en wordt gewoon terug opgestuurd om aangepast te worden. (was groter dan de pasring)
Onze ringen hebben we in het totaal 400 euro betaald.
als je wil kan ik je een foto doorsturen (hideeausdenbergen@hotmail.com)

Groetjes
Heidi
13/09/20008

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik18-5-2008 12:32:30

De ringen van xen kan je later ook groter maken,ze worden dan terug gestuurd naar het fabriek.

Grtz sarah

eline
5-9-2008
 Meld misbruik19-5-2008 10:33:16

Hey Wendy,

Ik wil graag nog even duidelijkheid brengen in wat Sarah en Heidi en daar en tegen Stephanie verteld.

Een titanium ring is een stalen ring en kan dus zoals Stephanie beaamt niet vergroot of verkleind worden.

Maar wat Sarah en Heide vertellen is ook correct, als jouw titanuim ring van een merk is zoals Xen of dora, dan kun je als blijkt dat deze te klein of te groot geworden is dat je jouw ring kan terugsturen, zij zullen een nieuw ring maken die aangepast is aan de nieuwe maten, hiervoor zul je in de meeste gevallen een meerprijsje voor moeten betalen.

De conclusie is dus dat je bij goudenringen die wel aangepast kunnen worden je levenlang de ring houd die je op de dag van je huwelijk hebt gekregen, bij een titanium ring kan het zijn dat je jouw ring zal moeten inwisselen voor een nieuwe.

De keuze hangt van jezelf af en van je budget hoe je daarmee omgaat.

Wij hebben voor goudenringen gekozen omdat we levenlang onze ring zouden willen houden wegens emotionele waarde en ook omdat dit het enige element is dat na de dag blijft bestaan, daarom hebben wij hierop ook niet bespaart.
maar ieder zijn eigen visie

groetjes Eline
05/09/2008

Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik19-5-2008 10:53:29

Dag eline,

dank je wel voor de uitleg!

Groetjes
Heidi
13/09/2008

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...