TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Wendy
5-7-2008
|
17-5-2008 17:47:50
Dag Ilse, Wij hebben ook gekozen voor zilveren ringen. Ik draag altijd zilveren juwelen!!! Wij wilden ook niet te veel geld spinderen aan de ringen, want mijn aanstaande gaat deze bijna nooit dragen. Hij mag niet voor de veiligheid op zijn werk en thuis zal hij deze vergeten aan te doen.
Vele groeten, Wendy
|
|
evy
1-3-2009
|
17-5-2008 18:26:13
Als jullie de voorkeur geven aan zilver, ga er dan gewoon voor. 't Is niet omdat de meesten gouden ringen kiezen, dat jij dat ook moet doen he. Als al uw andere ringen zilver zijn, dan zou ik gewoon ook voor een zilveren trouwring kiezen.
P.S. Denk eraan dat je een witgouden ring regelmatig opnieuw moet laten behandelen(rodiëren).
Veel succes!!
|
|
evy
1-3-2009
|
17-5-2008 18:27:16
Oh ja, mijn andere juwelen zijn van geelgoud, dus mijn trouwring is ook geelgoud, met een klein beetje witgoud.
Groetjes
|
|
Katrien
18-8-2007
|
17-5-2008 18:56:51
Hoi,
Zelf draag ik meestal staal of soms iets zilver. Daarom hebben we ook een witgouden, gestatineerde ring genomen. Die is dan zo mat gemaakt. Het klopt wel dat je die af en toe moet laten behandelen, maar dat heb'k er wel voor over. Ahja, wij hebben de onze ook wel zelf ontworpen en laten maken door een goudsmit, echt de moeite!
Groetjes, Katrien www.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl
|
|
sarah
18-7-2008
|
17-5-2008 20:04:55
Wij zijn voor titanium ringen gedaan,omdat ik geen goud kan verdragen (krijg er exceem van)
Je moet es kijken in de collectie van xen,daar zitten hele mooie tss.
Grtz sarah
|
|
els
28-6-2008
|
17-5-2008 20:14:58
wij hebben zilveren ringen, ik hou meer van zilver....
En dat witgoud zogezegd beter van qualiteit is, pff, ik heb al 9 jaar alle dagen dezelfde zilveren ring aan, perfecte staat! Ik heb ook nog een ring van mijn oma in zilver, die is ondertussen al 65 jaar oud, helemaal okee!
|
|
Gerlinde
2-8-2008
|
18-5-2008 11:56:03
Hey,
Dat je witgoud telkens moet laten behandelen hangt af van welke ringen je kiest. Onze juwelier zei dat sommige merken inderdaad gewoon een laagje wit op het gewone goud leggen en dat je dat moet laten bijwerken. Maar bij sommige zijn ze volledig in wit goud en hoeft dit niet.
Groetjes,
Gerlinde
|
|
joke
12-7-2008
|
18-5-2008 14:49:03
Wij hebben geelgoud; de klassieke trouwringen; gewoon rond met in die van mij één héél klein steentje in, verder niets.
|
|
Kimberley
12-9-2008
|
18-5-2008 16:33:36
hey, wij hebben voor zilveren ringen van Amici gekozen. Ik draag ook alleen maar zilver(ook mijn verlovings ring is zilver) en mijn ventje draagt (nog) niks. Hij vindt zilver trouwens mooier dan goud. We hebben hier wel al commentaar overgehad, maar daar lig ik niet van wakker. Wij moeten er de rest van ons leven mee doen en niet anderen. Dus kies wat je zelf mooi vindt en waar jullie je goed bij voelen.
Groetjes!!
Kimberley 12/09/2008 www.gertenkimberley.bruiloftsite.nl
|
|
Laura
9-8-2009
|
19-5-2008 11:45:10
Ik zou nooit zilver nemen. Mijn verlovingsring is zilver en na een jaar al helemaal bekrast. Hij is ook al wat vervromd (maar dat hangt af van de dikte). Je kan misschien voor je man een zilveren nemen als hij hem toch niet aandoet en voor jezelf een witgouden laten maken?
Als JIJ van plan ben hem heel je leven aan te doen, zou ik zilver niet durven.
Succes nog
|
|
Laura
9-8-2009
|
19-5-2008 11:45:11
Ik zou nooit zilver nemen. Mijn verlovingsring is zilver en na een jaar al helemaal bekrast. Hij is ook al wat vervromd (maar dat hangt af van de dikte). Je kan misschien voor je man een zilveren nemen als hij hem toch niet aandoet en voor jezelf een witgouden laten maken?
Als JIJ van plan ben hem heel je leven aan te doen, zou ik zilver niet durven.
Succes nog
|
|
eline
5-9-2008
|
19-5-2008 12:37:02
Hey Ilse,
Als het kleur zo van jou van belang is, zou ik in jou plaats resolut voor een zilveren ring gaan.
Witgoud bestaat eigenlijk niet, je verkrijgt het door geelgoud te legeren met ander metalen De legering zal de kwalitiet van het witgoud bepalen. En wit goud is nooit zo wit als zilver om dit te verkrijgen wordt een witgouden ring nog voorzien van een rodium laag Door de ring te dragen zal er altijd slijtage optereden en zal deze laag slijten waardoor de ware kleur van de witgoudenring zichtbaar wordt. deze laag kan je steeds opnieuw laten plaatsen die heeft het rodieren van ringen.
dus de legering om tot witgoud te komen is van groot belang als ook de dikte van de rodium laag
groetjes Eline 05/09/2008
|
|
katleen
2-8-2008
|
19-5-2008 20:55:12
Ik draag ook meestal zilver, maar wij hebben gekozen voor een ring in champagnekleur. Dit past bij goud en zilver..Hij komt van Wim Meeuwsen in Antwerpen. Echt speciaal en past bij alles!
|
|
Leen
6-6-2009
|
20-6-2008 15:30:16
Een andere mogelijkheid is platina. Het is wel wat duurder, maar ziet er heel wit uit en is heel duurzaam.
Belangrijkste is dat je kiest wat je zelf mooi vindt!
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|