Nu Online
Momenteel zijn er 18 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Le Chapeau te Antwerpen

  17-5-2008 17:20:31
Beste Bruidjes,

Heeft er soms iemand zijn bruidskleed bij Le Chapeau gekocht? Hoe was de service daar?
Iris

Iris
14-8-2008
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1049


Karolien
23-5-2010
 Meld misbruik17-5-2008 18:31:27

Hey,

ik ben er vorig jaar gaan kijken voor suitekledij (wel niet volledig hetzelfde). Ik vond de service dik in orde, maar ik vond het wel een heel rommelige winkel. Veel kleren lagen daar in hoopjes, en ik vond dat nogal een slordig gezicht, zeker omdat het toch dure kleren zijn.... Aangezien ik mn kledij niet daar heb gekocht, kan ik dus verder niet veel zeggen over de "service na verkoop".

Een andere vriendin die daar wel haar suitekledij gekocht had, was er wel heel tevreden.

Groeten,
Karolien.



Kim
28-3-2009
 Meld misbruik17-5-2008 21:24:51

Hoi Iris

Ik heb er mijn kleed gekocht, maar heb in december maar pas terug een pasbeurt.
Ze waren heel vriendelijk en heb veel verschillende bruidjurken mogen passen. Ze luisterde ook naar wat je wilde en probeerde je niet het duurste kleed aan te praten. Want ik heb namelijk een goedkoop kleed. Bij mij was de winkel niet slordig.
Ik zelf heb ook al eens jouw vraag gesteld. Staat ergens nog op het forum. Maar had dat toen beter niet gevraagd. Vele reacties gekregen, goede en slechte. Maar denk dat dat normaal is, want iedereen kan nooit tevreden zijn.Maar heb de nachten nadien wel wakker gelegen van de negatieve reacties en dat is nergens goed voor. Dus ga op je gevoel af.
Heb je al gaan passen bij le Chapeau?
Groetjes
Kim



eva
26-10-2008
 Meld misbruik17-5-2008 21:43:44

Kijk zeker eens naar de antwoorden op deze vraag ergens anders op dit forum.
Ik ben helemaal niet tevreden van Le Chapeau en ik was zeker niet de enige!
Let dus goed op als je naar daar gaat en laat je niet tot een overhaaste koop overtuigen.

groetjes,
eva



katrien
15-8-2008
 Meld misbruik17-5-2008 23:11:04

Ik ben er samen met mijn beste vriendin en getuige geweest om haar suitejurk te kopen...Ik moet zeggen dat ik het een prachtige winkel vind, het personeel is ook erg vriendelijk...MAAR
Toch een paar minpuntjes...
Ten eerste was de sjaal die bij haar jurk hoorde zomaar verkocht bij een andere jurk en moest ze bij haar zwarte jurk een sjaal nemen die een licht andere kleur had. Ten tweede moet je betalen voor alle retouches, per uur dan nog wel, terwijl ik in de winkel waar ik mijn jurk heb gekocht helemaal niets meer moet betalen ( wat ook wel mag met zo'n dure kledij!)
Ten derde, er is geen visa of bancontact...neen, je moet zo'n geweldige bedragen er cash betalen!! Kom zeg...

Groetjes, Katrien



Kim
28-3-2009
 Meld misbruik17-5-2008 23:18:54

Hoi Iris

Hier nog eventjes Kim terug, van 1 berichtje hieronder.
Als je al de reacties wilt lezen, die ik op mijn vraag heb gekregen, klik dan kledij, trouwjurk aan en ga naar datum van 27/4. Dan lees je een vijftien tal reacties.
Groetjes
Kim



Karolien
19-7-2008
 Meld misbruik18-5-2008 9:58:12

Hey,
Mijn kleed komt ook van Chapeau. Heb ondertussen mijn eerste pas gehad en ik ben nog steeds supertevreden. Ze zijn er reuzevriendelijk en luisteren echt. Rommelig was het bij mij ook zeker niet. De eerste keer had ik geen afspraak en hebben ze me toch laten passen.
Niks dan goed dus over Le Chapeau.
Veel succes!



Meilan
3-7-2008
 Meld misbruik18-5-2008 14:06:26

Niets dan lof over Le Chapeau. Binnenkort mag ik terug voor de laatste pas.
Trouwens, het is waar ze aanvaarden geen kaarten, MAAR je kan wel per overschrijving betalen!



Iris
14-8-2008
 Meld misbruik18-5-2008 15:49:27

Hier Iris terug,

Bruidjes bedankt voor jullie reacties!
Inderdaad hebben ze geen bank-contact(geluk had genoeg geld op zak) of visa! De winkel was niet slordig toen ik ben geweest!
Aan Kim: Yes ben gaan passen. En heb iets kei tof gekozen van Suite-kleding Linea Raffaëli want het was niet meer op stock!Dus moest het bestellen,maar met mijn maatje meer(dankzij schildklier problemen) mocht ik 35%meer neertellen! Tof zeg!
Dus ik hoop als mijn kleed toekomt voor 1ste pasbeurt de max zal zijn!
Iris



Kim
28-3-2009
 Meld misbruik18-5-2008 22:28:26

Hoi Iris

Ken je probleem, ik mocht 12% meer betalen, door mijn maatje meer. Had dan nog geluk, want ik heb een Nederlandse ontwerper en die zijn nogal ruim denkend qua maten! :-) andere ontwerpers rekenen, meer % extra, dus was het nog een meevaller.
En ik heb met een overschrijving betaald, omdat mijn ouders mijn jurk betalen. Ook heb ik een speciale sjaal laten maken, omdat ik in maart 2009 trouw. En het weer wisselvallig kan zijn en ik het niet graag koud heb. In december mijn eerst volgende pas, hoop dat het dan ook ongeveer goed is.
Iris, wanneer trouw jij?
Groetjes
kim



Kristien
16-8-2008
 Meld misbruik19-5-2008 10:16:59

Hoi iedereen!
Ik ben er wel super tevreden!
Het is te begrijpen dat er hier en daar jurken rondhangen. Het is dan ook een winkel met heel veel pashokjes! En het bancontactprobleem: het wordt van bij het begin gecommuniceerd dus... Overschrijven is veel makkelijker. Dan weet je ook meteen hoeveel je dient te betalen. Ach, ik denk dat je bij elke winkel wel negatieve en positieve punten kan aanhalen. Niemand is perfect.
Ik heb er in ieder geval mijn droomjurk gevonden én genoten van een superservice!
Groetjes! Kristien



Iris
14-8-2008
 Meld misbruik21-5-2008 0:21:07

Hoi bruidjes,

Hier Iris nog eens, mijn trouwdatum is 14/08/08! Dus was al wat laat met het kiezen van mijn kleding, ik weet het maar het kon nu niet anders.
Mijn 1ste pasbeurt is als ik geluk heb op 11/7(indien het de naaister nog lukte), heb ik pech 1ste pasbeurt op 08/08!
Amai dat zal nipt zijn! Maar bij Le Chapeau zeiden ze, indien er aanpassingen moesten gebeuren, die zekers nog op tijd voor trouwdag in orde werden gebracht!
Toch ook al possitief he!
Iris


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...