Nu Online
Momenteel zijn er 187 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Weddinggiftshop

  15-5-2008 16:57:33
Heb 1.5 maand geleden een bestelling gedaan bij de weddinggiftshop. Heb daar nog steeds niets van gehoord. Ik heb hen al 2 maal gemaild, maar daar krijg ik geen reactie op. Ik heb ook gebeld (van 8-17 u te bereiken), maar dan krijg ik antwoord dat ik 's morgens moet bellen, omdat ze in de namiddag niets kunnen nakijken....
Ik had tegelijkertijd een bestelling gedaan bij onestopweddingshop. Die bestelling kreeg ik binnen de 5d geleverd...

Wie heeft hier ook ervaring mee? Moet ik alternatieven zoeken (trouw op 5 juli). Had namelijk mandjes besteld voor de bruidskindjes...

Groetjes,

Christel

Christel
5-7-2008
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1578


Patricia
27-6-2008
 Meld misbruik15-5-2008 18:38:24

Dag christel,
Dat is vervelend en ik vind het echt niet professioneel van die firma. Alvast geen reclame. Maar ik zou toch nog eventjes een 2-tal weken afwachten want straks zit je met 2 leveringen. De weddinggiftshop moet toch hoedanook leveren anders zijn het oplichters. En je heb toch nog even tijd en als je echt in tijdsnood dreigt te geraken kun je inderdaad nog bij one stop weddingshop een alternatief zoeken. Daar heb ik trouwens ook zeer goede ervaringen mee. Maar ik begrijp je stress hierover. Amai, ik zou ook zo zijn.
Succes ermee. Patricia



inge
1-8-2008
 Meld misbruik15-5-2008 20:39:04

Hallo,

Ik heb ook bestelt bij hen en heb het wel ontvangen.
Maar je moet wel eerst de factuur betalen dan passen sturen ze alles op.
Mss eens nakijken.

Groetjes 01/08/08



sarah
17-5-2008
 Meld misbruik16-5-2008 7:29:39

ik had iets besteld bij een trouwsite en heb ook bijna 1,5 maand moeten wachten. Nu kreeg ik wel info als ik hen mailde.
blijkbaar maken ze enveloppendozen met de hand.
maar als je niks meer hoort, zou ik stilletjes wel overwegen om iets anders te bestellen of te kopen.

ik heb gisteren bij de blokker mandjes gekocht voor de bruidskindjes. Met een wit lintje eraan was het ook mooi.

succes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...