Nu Online
Momenteel zijn er 107 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kindertekst mis

  15-5-2008 13:37:05
heeft er iemand een mooi tekstje over liefde dat onze bruidsjongen kan voorlezen in de mis? 't mag niet te moeilijk zijn want hij moet het van buiten leren...

merci

Marieke

Marieke
11-10-2008
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1898


hilde

 Meld misbruik15-5-2008 15:52:25

Hoi Marieke,

Hoe oud is je bruidsjongen? Scheelt natuurlijk wel voor tekstjes. Je neemt best iets met rijm als hij het van buiten moet leren. Hieronder vind je er eentje dat ik rond Valentijn met enkele kindjes oefen (ben logopediste). Wij gebruiken er zelf op onze trouw twee uit het boekje :"omdat ik zo graag bij je ben". Je hebt er zo ook één van "omdat ik zo veel van je hou". Misschien eens in snuisteren?

succes ermee in ieder geval!

groetjes

hilde

Allemaal kusjes

Eén kusje op je haren
twee kusjes op je mouw
drie kusjes om te zeggen
hoeveel ik van je hou.
Vijf kusjes in je nek
zes kusjes om te zeggen, ik vind je helemaal te gek!
En zeven kleine kusjes
omdat ik je al zó lang ken,
en acht voor al de dingen
die ik nog vergeten ben!



Marieke
11-10-2008
 Meld misbruik15-5-2008 23:39:14

Aan hilde:

dank je wel voor de reactie.
Wij trouwen in oktober, onze kleinste bruidsjongen zit dan net (van september) in het 1e studiejaar en onze oudste net in het 4e studiejaar. De oudste gaat een stukje piano spelen.

Wie is de auteur van de boekjes waar jij over spreekt? Guido Van Genechten, met op de kaft ijsberen?

Groetjes,
Marieke



hilde

 Meld misbruik15-5-2008 23:55:24

hallo terug,

boekje "Omdat ik altijd bij jou wil zijn" is van Katja Reider & Felix Scheinberger. twee muisjes op de een tak, op de voorkant. Eerste leerjaar is inderdaad nog maar heel klein om te lezen. :) Ongetwijfeld wel vertederend moment!

groetjes

hilde


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...