Terug naar overzicht
Hallo Naomi,Persoonlijk zou ik enkel voor de mensen die op het avondfeest komen een bedankje voorzien. Zo gaan wij het toch doen...Groetjes,Barbara
Hey,wij voorzien ook enkel voor de mensen op het avondfeest een bedankje; 1 per koppel.Marijke
Hey Naomi,Ik dacht die vraag ook te stellen. In eerste instantie waren we van plan om enkel de mensen van het avondfeest een bedanking mee te geven. Maar onlangs ben ik op een receptie uitgenodigd waar het koppel wel degelijk een bedanking had voorzien voor de gasten van de receptie. Dat bracht me toch aan het twijfelen.Nu denk ik misschien toch iets te voorzien voor de gasten van de receptie. Maar ik weet nog niet wat... Misschien iets kleins, niet te duur per persoon, zoals bruidsuiker of snoepjes in een doosje. En dan zou ik hetzelfde geven aan de gasten van het avondfeest, maar die krijgen er nog een foto bij.
Wij hebben iedereen een bedankje gegeven. Tenslotte krijg je van de mensen van de receptie ook een geschenk... dat hoeft niet duur te zijn. wij hadden ze volledig zelf gemaakt: zakjes gevuld met snoep en een fotootje van ons eraan van toen we klein waren met een tekstje erop.Groetjes