Nu Online
Momenteel zijn er 198 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hoeveel bedankjes?

15-5-2008 13:15:59
Hey mensen, een vraagje,

wij verwachten voor de receptie zo'n 100 tal personen en voor het avondfeest zo'n 150... Hoeveel bedankjes zou ik voorzien, ik bedoel word er aan de mensen voor de receptie ook eentje gegeven? (ps: er zitten in totaal zo'n 15 kinderen bij die wat anders krijgen en het is een bedankje per persoon)

xxx

Naomi
12-12-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 395

Barbara
7-11-2008
 Meld misbruik15-5-2008 14:47:01

Hallo Naomi,

Persoonlijk zou ik enkel voor de mensen die op het avondfeest komen een bedankje voorzien. Zo gaan wij het toch doen...

Groetjes,
Barbara

Marijke
12-7-2008
 Meld misbruik15-5-2008 15:01:00

Hey,
wij voorzien ook enkel voor de mensen op het avondfeest een bedankje; 1 per koppel.

Marijke

Sandra
30-8-2008
 Meld misbruik15-5-2008 15:10:32

Hey Naomi,

Ik dacht die vraag ook te stellen. In eerste instantie waren we van plan om enkel de mensen van het avondfeest een bedanking mee te geven. Maar onlangs ben ik op een receptie uitgenodigd waar het koppel wel degelijk een bedanking had voorzien voor de gasten van de receptie. Dat bracht me toch aan het twijfelen.
Nu denk ik misschien toch iets te voorzien voor de gasten van de receptie. Maar ik weet nog niet wat... Misschien iets kleins, niet te duur per persoon, zoals bruidsuiker of snoepjes in een doosje. En dan zou ik hetzelfde geven aan de gasten van het avondfeest, maar die krijgen er nog een foto bij.

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik16-5-2008 10:34:28

Wij hebben iedereen een bedankje gegeven. Tenslotte krijg je van de mensen van de receptie ook een geschenk... dat hoeft niet duur te zijn. wij hadden ze volledig zelf gemaakt: zakjes gevuld met snoep en een fotootje van ons eraan van toen we klein waren met een tekstje erop.
Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...