Terug naar overzicht
Wa voor nen uitleg is da nu van de post??? "Stuur nog eens opnieuw", precies of een uitnodiging kost niks, om nog maar te zwijgen van de zegels, en als ge juist gepast hebt besteld, gaat den drukken niet snel een extraatje doen voor 10 kaartjes. En moet ge nu alle genodigden bellen om te checken of ze wel degelijk hun uitnodiging hebben gekregen ofzo? Het is hun taak om de brieven te leveren, daar waar jij voor betaalt. Ik moet de mijne nog versturen. De meesten worden bij ons wel persoonlijk afgegeven. Veel success nog!Groetjes, Wendy 14/08/2008
Dag KoenWij hadden onze gegevens ook op de omslag staan en kregen twee uitnodigingen netjes terug omdat de gegevens niet meer klopten. Al de andere uitnodigingen zijn bezorgd, zelfs deze in het buitenland.Je kan best eens contact opnemen met de ombudsdienst of dergelijke van De Post.Succes ermee!Hilde14/06/08
Wij bezorgen de uitnodigingen persoonlijk. Ik heb totaal geen vertrouwen meer in de Post. Bij de geboorte van ons zoontje hebben wij de geboortekaartjes ook verstuurd. Bijna de helft kwam niet aan!! Enkele kwamen pas 2 weken na versturen aan, en dat met een priorzegel!Nee, ik bezorg alles wel zo, zelf al moet ik er een uur voor rijden!Groetjes
Jup, ik herken je bemerking! Ik heb ook een vijftal uitnodigingen die niet zijn aangekomen!!!!! Om gek van te worden! Zeker omdat het er meer kunnen zijn maar waar we nog niets van weten; mensen in Antwerpen, Brussel... En wat dan nog ambetanter is voor mij; de mensen bellen me kwaad op of bellen mijn ouders met de melding "hoe komt het dat die een uitnodiging gekregen heeft en wij niet????". Ik ontvang dan boze telefoons van mijn ouders dat er dingen niet kloppen enz... H-A-T-E-L-I-J-K!!!!!Ik heb de vijf uitnodigingen her verstuurd, gelukkig hebben wij er een hoop op overschot...
Hallo, ik ken deze verhalen. Bij ons moet er voor 22 mei alles bevestigd zijn en we weten nog niet of de helft komt.De mensen snappen gewoon niet wat er op het kaartje staat precies "bevestigen voor 22 mei staat erop" zo moeilijk kan da nu toch nie zijn e. En dan is er fam. van mijn verloofde (neven en nichten) die hij en ik zelfs niet kennen wegens het grote leeftijdsverschil. Die hebben naar mijn schoonouders gebeld dat ze lastig zijn dat ze alleen maar naar het avondfeest mogen komen. Terwijl andere familie mogen komen eten. Ze mogen al blij zijn dat ze worden uitgenodigd. Maar het lef om ons zelf te bellen hebben ze niet. Ik weet toch wel dat ik op 22 mei iedereen zelf opbel die niet hebben bevestigd.groetjes.
dit is nu wel iets heel anders maar hier in de straat is van de week een vrouw verongelukt en gisteren hadden wij maar liefst 60 doodsbrieven in onze brievenbus!!!Heel vervelend he, wat moet je daar nu mee doen? terug brengen? Uiteindelijk is d post ze wel komen ophalenmaar dat wil dan wel zeggen dat de post niet altijd functioneert..Misschien idd nieuwe sturen, want als ze 10 dagen onderweg zijn..Bij mij waren al mijn geboortekaartjes ook iets van 10 dagen onderweg. Gelukkig deden we babyborrel, maar voor mensen die graag hun bezoek in het ziekenhuis willen is dat een ramp he!
bij ons had ook iemand de uitnodiging niet ontvangen. Ik ben daarop ook de mensen beginnen opbellen, maar het bleek bij die ene te blijven.Wij hebben die niet opnieuw opgestuurd maar afgegeven.Ik geef iedereen de raad om zoveel mogelijk af te geven, want de post is duidelijk niet waterdicht
oei, dit is verontrustend om te lezen allemaal. Ik heb namelijk vandaag 13 uitnodigingen op de bus gedaan (de rest brengen we zelf rond, maar die 13 zijn te ver weg, zelfs enkele voor buitenland).Dat wil ik niet meemaken, ten eerste heb ik maar een vijftal reserves en ten tweede mtn wij serieus veel frankeren omdat het een vierkant formaat is.