Nu Online
Momenteel zijn er 147 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

afstand feestzaal

  15-5-2008 12:20:37
Ik vroeg mij af in hoeverre jullie rekenng houden met de afstand van de zaal?
Hebben we dan eindelijk ons oog op een zaal verloren, begin ik nu te twijfelen of het niet te ver is. 35 km, klein half uurtje rijden voor ons.
Zouden de mensen, vooral van de receptie dat niet te ver vinden?
Waarom blijf ik toch maar over alles twijfelen????

annelies

Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 532


Karolien
23-5-2010
 Meld misbruik15-5-2008 13:18:34

Hey,

wij hebben eigenlijk niet echt rekening gehouden met de afstand tot de zaal, omdat onze gasten vanuit alle hoeken van het land moeten komen! Wij trouwen in Gent, en ons feest is in Maldegem, is dus ook ongeveer een half uurtje rijden. En zelf moest iedereen uit Gent komen, zouden we er nog geen rekening mee gehouden hebben! Wij hebben er vooral naar gekeken of het praktisch haalbaar is, en wat voor onze portemonnee haalbaar was ;-)

Sommige mensen zullen dit idd te ver vinden voor een receptie, maar persoonlijk vind ik dat niet te ver! En als ze het te ver vinden, dan moeten ze niet komen, moeten we er ook geen kosten voor doen ;-)

Er zal altijd wel iemand commentaar hebben op de locatie, je kleed, de bloemen.... , dus trek het je echt niet aan!! Als het de zaal is waar jullie willen trouwen, gewoon doen en niet twijfelen!

Wij hebben wel een heel mooi excuus voor Maldegem, mijn grootmoeder is er geboren, dus we keren terug naar mijn roots ;-))

Groetjes,
Karolien.



Naomi
12-12-2008
 Meld misbruik15-5-2008 13:26:35

Dit zijn bij ons ook al discussies geweest, ik ben van dendermonde en hij van aalter, dus hebben we gewoon ergens in het midden genomen ;) Mijn ouders zeiden eerst ook van amai waar gaan jullie het zoeken? Maar zo hoeft iedereen ongeveer even ver te rijden ;)

xxx



Bregtje
30-8-2008
 Meld misbruik15-5-2008 13:45:58

Dag Annelies,

Als het jullie droomzaal is, moet je je niks aantrekken van de afstand. Er zal inderdaad altijd wel iemand zijn voor wie de zaal nogal ver ligt. Wij wonen in Vlaams-Brabant, en doen ons feest in een zaal ten zuiden van Brussel. Mijn verloofde is afkomstig van West-Vlaanderen en ik van Antwerpen. Onze beide families zullen dus een "afstandje" moeten afleggen. En er komen bij ons zelfs mensen uit Amerika en uit andere landen van Europa over, dus ik vind niet dat de mensen uit België moeten klagen :-) De laatste twee trouwfeesten waar wij zijn geweest vonden plaats ten noorden van Antwerpen en iets voorbij Gent. Het volgende waar we naartoe gaan, vindt plaats in het Roeselaarse. Ik vind dat echt geen probleem. Als je de mensen graag hebt, maakt die afstand toch niets uit? Maar ik moet toegeven dat ook bij ons sommige mensen hier al een beetje over gezaagd hebben... maar ja, het zal nooit voor iedereen perfect zijn (maar dat moet je je dan gewoon niet aantrekken, zolang het maar voor jullie perfect is!).
Veel groetjes en een superfeest in jullie droomzaal toegewenst!



Dorine

 Meld misbruik15-5-2008 13:50:44

hallo,
wat dacht je van een afstand van ong. 70 km?
De oplossing voor ons, de familie, is een dagje vroeger op hotel. Geen file-leed en misschien geen stress!?
En de gasten die willen komen die gaan die afstand wel doen en komen ze niet, tja in de hoop dat ze dat tenminste op voorhand laten weten, daar moet je dan ook niet voor betalen.
En inderdaad er zijn er altijd die commentaar hebben. Niks van aan trekken en gewoon genieten van JULLIE dag.
Groetjes



Charlotte
19-9-2008
 Meld misbruik15-5-2008 13:51:46

We wonen in Oostduinkerke (en ik ben er geboren en getogen) mr mn vriend, en dus zn voltallige familie zijn van Oudenaarde en omstreken. Ons feest is in Westouter, voor iedereen een halfuur rijden dus. Niemand doet daar lastig over. We hebben wel slaping voorzien voor degenen die die zich zullen laten gaan want een halfuur zat rijden is missch toch wel wat ver.
Groetjes



Ilka
7-6-2008
 Meld misbruik15-5-2008 15:20:26

Hoi,

ik ken het gevoel van altijd maar te twijfelen en het beste willen doen voor iedereen!

Maar bij ons is het ongeveer hetzelde als bij Bregtje. We wonen in Sterrebeek, maar mijn vriend komt mij in Mechelen halen. Daarna is het ongeveer een uurtje rijden naar de feestzaal. Maar daar vind dan ook meteen alles plaats, foto's, ceremonie, receptie en avondfeest. We trouwen in Chateau de La Rocq in Arquennes. Ok, het was niet meteen de goedkoopste zaal, maar ik heb echt het gevoel dat we er alles uithalen! Bovendien maakt niemand hier problemen voor de afstand. Er komen mensen van de Panne, Turnhout, Gent... zelfs van Guatemala en Duitsland. Niemand heeft afgebeld omdat het ver is hoor! Buiten één iemand, maar dat is ondertussen opgelost. Dat was een oudere dame en mijn schoonmoeder was gaan zeggen dat het in de Ardennen te doen was... Schoonmoeders he :-).

Conclusie, als jij de zaal mooi vind.. Doen!

Groetjes
Ilka



Cindy
12-9-2008
 Meld misbruik16-5-2008 6:33:16

hoi
onze feestaal ligt ook op een half uur rijden van het stadhuis. en dit was de dichtste lol. maar daar hebben we niet naar gekeken, enkel naar de prijs/kwaliteitsverhouding! gewoon genoeg tijd inplannen om er te geraken!

grts cindy 12/09/08



Geert
26-7-2008
 Meld misbruik17-5-2008 19:53:41

Hey Ilka... kan je evt eens zeggen hoeveel je voor de locatie moet betalen met receptie voor +/- 150 personen en 110 genodigden voor het diner ?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info