Nu Online
Momenteel zijn er 91 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Welke feestzalen in de regio Aalst - Erpe Mere

  15-5-2008 9:23:15
Dag iedereen,

wij trouwen begin volgend jaar en zijn nu op zoek naar een feestzaal.
De meeste mensen van onze familie zijn van Gent en Brussel.

Daarom dachten we aan een zaal in de helft.
(Erpe-Mere a Aalst)
Ik hoorde van een goede zaal: de snip
http://www.feestzaaldesnip.be
maar Moorsel lijkt me iets te ver van de autostrade voor iedereen.

Welke andere goede locaties kunnen jullie ons aanraden?
Bedankt

Jeroen

Jeroen
24-5-2009
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 2602


dorien
4-10-2008
 Meld misbruik15-5-2008 14:25:36

Hallo Jeroen,

Wij zijn van Ninove en geven ons trouwfeest in Merelbeke. Is dus ook een eindje rijden voor iedereen. Toch hebben wij voor zaal caipirinha gekozen omdat we de kwaliteit en ons gevoel belangrijker vinden dan de afstand.

Wij hebben toen ook volgende feestzalen opgezocht (maar niet allen gaan bekijken)

Herzele - hof ten daele
Oosterzele - de zilverreiger
Aalst - salons carlton
Moorsel - de snip (was al volledig volzet anders zou het mss tochdeze geworden zijn)
Wieze - 't Wiezehof
Ninove - de Parel
Aalst - Kasteel de Rozerie
Lebbeke - Kasteel van Lebbeke
Merelbeke - Salons de Roskam
Zottegem - Hof van Nassau
Affligem - de Montil
Affligem - 't Brouwershof
Affligem - de hophoeve
Melle - salons 't Groenhof
Herzele - De Bataaf
Haaltert - Ter Oude Poste
Geraardsbergen - Kastel Oudenberg
Haaltert - Hof ten eede
Lede - ter Vaerent
Gooik - Krekelhof
Lede - 't hof ten Puttens
Zottegem - kasteel breivelde

ik denk dat het dit ver is
misschien ben ik er nog één of twee vergeten...
veel succes!

Dorien
04/10/08



Marijke
12-7-2008
 Meld misbruik15-5-2008 15:11:12

Hallo,
zelf zijn we beiden van Aalst dus voor ons was er niet veel twijfel om ook ons feest zo dicht mogelijk bij huis te geven. Wij hebben uiteindelijk gekozen voor Salons Caelberg in Moorsel en dit is max 10 min rijden van de autostrade. Misschien toch het overwegen waard?

Groetjes en veel zoekplezier

Marijke



Jeroen
24-5-2009
 Meld misbruik15-5-2008 16:56:29

Bedankt voor de informatie,
ik ga deze allemaal al eens onderzoeken.
Als er nog mensen zijn die een goede feestzaal rond Aalst weten stuur maar een bericht.
Ter info: ik schat dat we 75 personen zullen hebben.

Jeroen



Lien
16-2-2008
 Meld misbruik15-5-2008 19:29:23

Bij ons was dat ongeveer hetzelfde en wij zijn ook op Salons Caipirinha gebotst (gelukkig maar want het was fantastisch!).
Groot voordeel is dat deze echt wel heel dicht bij de autostrade liggen. zeker de moeite waard om een kijkje te nemen. De Snip is mijns inziens heel overroepen en ligt heel moeilik bereikbaar als je van de autostrade komt...
Veel succes met de zoektocht naar je droomzaal !!
Lien, 89 dagen getrouwd :-))



heidi

 Meld misbruik27-5-2008 13:31:45

hallo, wij trouwen in feestzaal "ter roest", dit is in buggenhout,deze heeft 3 feestzalen voor elk wat wils, heel vriendelijke mensen, je mag er als je een zaal kiest eens gratis gaan eten. altijd leuk niet!



heidi

 Meld misbruik27-5-2008 13:31:49

hallo, wij trouwen in feestzaal "ter roest", dit is in buggenhout,deze heeft 3 feestzalen voor elk wat wils, heel vriendelijke mensen, je mag er als je een zaal kiest eens gratis gaan eten. altijd leuk niet!



Carolien

 Meld misbruik4-6-2008 2:59:44

Zeker ok even informeren in 't Brouwershof in Affligem : een echte aanrader. Zijn er vorig jaar getrouwd: gezellig en romantisch kader, prachtige binnenkoer, uitstekend menu, zeer vlotte en vriendelijke bediening. En bovenal ongelooflijke drankenvoorwaarden (nergens anders gevonden) aan echte groothandelsprijzen. Gemakkelijk te bereiken ook via de afrit E40 (5 min.) Je moet er maar eens een brochure opvragen: tbrouwershof@telenet.be

Veel succes nog!
Carolien


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info