Nu Online
Momenteel zijn er 33 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidskinderen

  6-4-2005 17:07:38
Wij hebben 2 bruidsjongens en zijn nog op zoek om hen te betrekken bij het naar binnen gaan in de kerk. Wij houden zelf niet van kussentjes of beertjes om de ringen aan te bevestigen, maar hebben absoluut geen idee wat we wel kunnen doen. Als we de ringen aan de getuige geven, worden de bruidsjongens niet echt bij heel het gebeuren betrokken. Hebben jullie ideeen om dit op te lossen?

Groetjes,
Sofie

Sofie
7-5-2005
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1330


nele
20-5-2006
 Meld misbruik6-4-2005 19:38:04

waar houden ze dan wel van, misschien moet je eens kijken of je daar niets mee kan doen en het zo ook leuk maakt voor hen. een toffe auto (misschien net zoals jullie ceremoniewagen), iets ivm sport, misschien hebben ze zelf een leuk idee



Ingrid
21-5-2005
 Meld misbruik7-4-2005 8:28:32

Hallo Sofie,

wij doen dat ook niet met die kussentjes enzo en geven de ringen aan de moeders.
De bruidskindjes gaan bij ons ieder een koets/pousette voortduwen met de babytjes in van men twee zussen. Zodat ze toch iets hebben om te doen in de kerk.

Veel succes in je zoektocht nog!

Ingrid



An
24-9-2005
 Meld misbruik7-4-2005 8:46:26

Hoe oud zijn die jongetjes?



sarah
17-6-2005
 Meld misbruik7-4-2005 9:34:34

hey,
een kennis van mijn ouders zat vroeger ook met hetzelfde probleem en zij had de ringen in een twee ballonnen laten steken en dan opgeblazen en van zodra de ringen mochten gegeven worden mochten de bruiddskindjes de ballonnen kapot prikken.

groetjes sarah 17/06/2005



Sofie
7-5-2005
 Meld misbruik7-4-2005 13:04:51

Bedankt voor jullie reacties.

Aan An:De jongens zijn 4 en 5 jaar oud, en zijn geinteresseerd in auto's, lego, piet piraat, playmobile... Eigenlijk in alle typische "jongens"speelgoed.




An
24-9-2005
 Meld misbruik7-4-2005 13:22:52

Ringen kunnen misschien aan zo'n wandelstokje of een kruiwagentje of een fietsje ofzo gebonden worden. Dan hebben ze iets om mee te spelen ook nog. Er zijn zoveel mogelijkheden. Hangt er ook van af in welke stijl je ze kleedt, kwestie van hoe "sportief" je het kan aanpakken. Je kan ook iets ivm met jullie beroepen ofzo zoeken of ivm met een hobby, ... dat het toch echt iets van jullie blijft.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...