Nu Online
Momenteel zijn er 183 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Butlerservice

  14-5-2008 14:30:05
Hallo,
Kan iemand me iets meer info geven over een butlerservice? Wij hebben 's middags namelijk een kleine receptie en lunch bij ons thuis voor de suite maar ik ga toch zeker niet zelf schenken en serveren en opruimen :-) Vandaar dacht ik aan een butlerservice maar ik heb hier nog maar weinig over gehoord en weet niet waar ik daarvoor tereht kan. Iemand een idee wat dit zou kosten?
groetjes,
Patricia

Patricia
27-6-2008
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1144


Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik14-5-2008 15:41:58

Kan je niet rekenen op kenissen van jou, of kinderen (al wat oudere kinderen) van je gasten?
De plaatselijke chiro of andere jeugdbeweging wil dit misschien ook wel doen voor een snoepcentje.
Als je professionelen wil, daar kan ik je niet bij helpen.
op ons feest komen kenissen van ons voor de toog te doen, en een deel van de chiro (ben oudleidster)

Groetjes
Heidi
13/09/2008



betsy
6-6-2008
 Meld misbruik14-5-2008 23:21:26

hoi,
bij ons verzorg de ceremoniemeester de drankjes en hapjes...



Chantal
23-8-2008
 Meld misbruik15-5-2008 19:37:30

Hallo,
Kijk eens www.feestbengel.be ik maak er ook gebruik van op onze trouw en mijn neef heeft er ook gebruik van gemaakt en het was af.

Groetjes Chantal


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...