Terug naar overzicht
Bij ons in de streek is dit wel de gewoonte ja. Wij doen het ook. Wij maken zakjes met snoepjes voor de kindjes die een bloemetje komen afgeven. In onze directe familie zijn er inderdaad ook geen kindjes maar ik heb eens nagedacht en denk dat bv. ex-collega's, enkele kennissen, ... aan de kerk hun kindjes toch een bloemetje zullen laten afgeven. Veel zijn er dat bij ons ook niet maar ik voorzie toch een aantal zakjes. Er komen waarschijnlijk meer kindjes dan ik verwacht.Denk er eens over na. Je bent natuurlijk niets verplicht! Als je zeker weet dat je (bijna) geen kindjes zal zien, is het misschien inderdaad de moeite niet.Hanne
Wij verwachten ook bijna geen kindjes aan de kerk. Misschien een enkel, maar ik ben niet van plan om 1O snoeppakketjes te knutselen als er misschien maar 2 kindjes komen. Wij voorzien gewoon een ijskarretje aan de kerk en zo kan iedereen smullen. Kindjes en volwassenen! Probleem opgelost :-)
Hoi KimberleyBij ons in de familie en kenissenkring is het de gewoonte om voor de kinderen die een bloemetje ofzo komen afgeven, een kadootje te voorzien. We hebben massa's kindjes in familie en vriendenkring. Dus weten niet goed of we voor snoepjes kiezen of inderdaad voor een ijskarretje.GroetjesKim
Wij voorzien een witte heliumballon, een bellenblaas en een klein zakje snoep.Ik ben wel leerkracht dus er zullen heel veel kinderen zijn want het grootste deel van mijn leerlingen komen met hun broertjes en zusjes.Karen
wij voorzien puntzakken snoep.Wij hebben ook maar twee kindjes in de familie, maar er zijn collega's van mij en mensen die naar de receptie komen die hun kinderen meenemen.En we hebben voor puntzakken snoep gekocht omdat we met veel jonge vrienden zitten , dus als je ze niet uitgedeeld krijgt aan kinderen kunnen zij er ook nog altijd iets mee doen :-)
Hey, bij ons ook nog 1 maandje te gaan. Wij trouwen op 13 juni. Wij voorzien kleine kadootjes zoals een potloodje met een leuk beestje achteraan erop of zo met suikerbonen. In de AVA-papierwaren vind je heel veel leuke spullen om zelf in elkaar te steken.Groetjes en heel veel succes!!