Terug naar overzicht
Wij hebben als intredelied "just a perfect day" van Nick Cage. Onze openingsdans is Everything and more van Natalia.Groetjes,Diane17 mei 08elisadiana1@hotmail.com
hoi Liese,Wij gaan als intredelied ( je bedoelt toch als we de kerk binnenkomen?) het liedje van Bon Jovi, " Born to be my baby". en als openingsdans gaat het waarschijnlijk "you are" van dolly parton worden maar dan live gebracht, dus kippevel!!wat nog mooie trage liedjes zijn:the reason - celine dionfor the very first time - roxettewhen you love someone - bryan adamsI'm ready - Bryan Adamshopelijk ben je hier wat mee!!groetjesAnn
hallo,Een paar weken geleden zijn we naar een trouw geweest en de openingsdans daar was I'll be waiting. Ik vond dit persoonlijk heel geslaagd.Mijn ma zit soms op deze site, dus ik verklap nog niks van ons liedjes ;)groetjes
hallowij nemen ook i'll be waiting van lenny kravitz, wij vinden dat een prachtnummernog veel succes
hey,ik vind I'll be waiting een beetje een raar nummer voor een openingdans(aangezien het over een verloren liefde gaat) maar goed dat is mijn mening. Wij hebben als intrede lied " a moment like this" van Kelly Clarkson en voor onze openingsdans hebben wij "you and me" van Lifehouse.GroetjesKimberley12/09/2008www.gertenkimberley.bruiloftsite.nl
hoi liese,wij twijfelen nog:eerst ging het het liedje van inxs;never tear us apart maar nu is mij partner op het idee gekomen om het liedje van gorky te gebruiken :mia! wat denken jullie ervanps: vind het liedje van lenny ook zeer prachtig
Everything van Michael Buble is een super nummer als openingsdans. Geweldige tekst en een vrolijk zonnig nummer.