Terug naar overzicht
ik denk ook dat het de bedoeling is dat je ze een kleine donatie doet...dus niet enkel de eieren('t kan alleen maar mee helpen, he)
ik geloof het nog steeds niet dat het de 17 de zal regenen...althans...ik leg me er niet bij neer!!!!blijven hopen dames!!!
Misschien allemaal bijgeloof maar ik ga toch straks met een vriendin eieren brengen hoor voor zaterdag.Groetjes,Diane17 meielisadiana1@hotmail.com
euhm ja.. ik dus met mijn 12 eieren naar het klooster. Doe ik ze in het mandje en heb ik er in de auto 1 gebroken. Het is te hopen dat ze het voor 11 eieren ook doen?!Van een kleine donatie wist ik niks, dus misschien dat diane het nog kan voorzien? vraag dan ineens goei weer voor gans vlaanderen he...@ betsy: 90% kans op regen... ben je zeker dat je geen regendansjes doet????????
Oeps, heb ook niets gehoord van donaties. We hebben er wel nog een kaarsje gebrand en gewoon de eieren afgegeven. Het nonnetje zei dat ze heel hard hun best gingen doen. Maar dat ze vooral ook gingen bidden voor een goed huwelijk. Het is misschien wel maar bijgeloof, maar toch he....Diane
@sarah,65% kans op regen lees ik net...ik geloof er nog steeds in hoor!!!
ja ze gaan bidden voor een zonnig huwelijk...@ betsy op welke site zit jij te kijken?? dat van mij was in het laatste nieuws vandaag
Ik heb net gekeken ,55% kans op een bui en 19 graden.Heb gekeken op zoover.nlSucces grtz je naamgenootje
joepie joepie... de eitjes werken...(kzal maar niet te rap juichen...)
@sarah,ik kijk op zita weer en je kan je postcode ingeven en dan krijg je het weer voor jou regio
dat komt wel omdat ik nu in de juiste richting dans...ik danste de verkeerde kant uit...hihihi
heb ook eitjes gebracht vandaag én een donatie gedaan. Ze gingen een extra gebedjedoen en nu mr hopen dat het werkt!caroline
nu heb ik een dik, rood, opgezwollen oog... dat plakte helemaal toe vanmorgentjonge jonge... ik ga er schoon uit zien te zaterdag
Oei,muggenbeet??Een koud ,vochtig washandje opleggen,da helpt.Op zoover moet je je gemeente ingeven,hetzelfde systeem als zita dus.En euh betsy,vergis je nie meer van richting hé,we willen mooi weer voor de trouwertjes dit weekend,geen storm :))Grtz sarah
Kleine tip, als je een muggenbeet op je oog hebt en dit zwelt op dan moet je er een koelelement van de frigobox opleggen (of iets anders dat uit de diepvries komt) maar wel best in een handdoek of zo wikkelen, half uurtje ophouden en nog diezelfde voormiddag moet het al ontzwellen en hou je enkel nog wat jeuk over. Ik kom dit ieder jaar wel een keer of twee tegen:-) en als je mensen moet ontvangen op je werk is dit geen zicht:-) Succes ermee!
geen muggenbeet denk ik... want vorige week was mijn andere oog onstoken, daarna had mijn bijna man een oogontsteking en nu is het het andere oog..ik ga maar eens naar de dokter, want trouwen met een oog dat niet open gaat is ook niks he!!ja idd betsy... huppel de andere kant uit aub!!heb trouwens vanmorgen toevallig oude berichtjes op een ander forum gelezen. DAar was er ook een voorspelling van 90% kans op regen en die mensen hadden maar 1 bui gehad s'avonds laat, dus er is nog steeds hoop!