Nu Online
Momenteel zijn er 157 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vrijgezellen en avondfeest

  12-5-2008 11:33:54
Hallo iedereen!

Het is misschien een rare vraag, maar is het de bedoeling dat diegenen die je uitnodigt (of laat uitnodigen) voor je vrijgezellen ook uitgenodigd worden voor het avondfeest (receptie + eten + dansfeest) of kan je die ook enkel uitnodigen voor het dessertenbuffet (dessert + dansfeest)?
Mijn beste vriendinnen worden sowieso uitgenodigd op het avondfeest, maar ik zou voor mijn vrijgezellen ook graag mensen van de jeugdbeweging waar ik bijzat uitnodigen. Ik heb met die meisjes ook veel plezier gemaakt en het zijn echte sfeermakers, maar financieel kan ik het niet maken om hen allemaal ook op het avondfeest te vragen.
Kort samengevat: kan het om mensen die op je vrijgezellen waren niet uit te nodigen op het avondfeest maar enkel op het dessertenbuffet of is dat bizar/onbeleefd/gewoon not done?

Alvast bedankt!

Groetjes,
Karen
13/9/2008

Karen
13-9-2008
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1040


Kris

 Meld misbruik12-5-2008 11:46:09

Ik vind dat heel normaal! Bij mij zal het ook zo zijn, de echte goede vriendinnen komen op het avondfeest, en degenen die ik er ook graag bij wil maar toch net iets minder contact mee heb komen op het dessertbuffet.



Hanne
30-8-2008
 Meld misbruik12-5-2008 11:54:09

Bij ons is het ook zo. We hebben ervoor gekozen om niet teveel mensen te vragen voor het eten. Alleen een groepje zeer goeie vrienden kom eten (naast de familie, natuurlijk). Andere vrienden, collega's, enz. komen naar avondfeest, ongeacht of ze op het vrijgezellenfeest waren.



Karolien
23-5-2010
 Meld misbruik12-5-2008 13:36:36

Dat kan zeker.



sarah
18-7-2008
 Meld misbruik12-5-2008 13:41:21

Waarom zou je da nie kunnen doen,ik denk dat ze al content zijn met een uitnodiging voor enkel dansfeest.
(nie verkeerd bedoelt hé)

ucces sarah



leslie
21-6-2008
 Meld misbruik12-5-2008 14:41:13

Hallo,
bij ons is dat ook zo! Er komen er om half 7 en er komen er om 22 uur. Ik zag daar geen probleem in, hopelijk de gasten ook niet.
Groetjes



Jessie
19-9-2009
 Meld misbruik13-5-2008 12:29:08

Dag Karen,

Het gebeurt inderdaad maar ik weet dat dit soms nogal gevoelig ligt. Mijn verloofde was uitgenodigd op de vrijgezellenavond van een oude schoolvriend, samen met nog een aantal andere vroegere klasgenoten. Wij mochten naar het feest, de rest niet. Wij voelden ons daar nogal ongemakkelijk bij en de sfeer op de vrijgezellenavond was er ook wat door verzuurd. Wees consequent is mijn boodschap!



Hanne
30-8-2008
 Meld misbruik13-5-2008 15:04:04

Ik denk dat je het probleem bij Jessie kan vermijden door groepjes vrienden samen te houden. Als één oude klasgenoot mag komen, laat de rest dan ook komen. Voor een andere vriendengroep, kan je dan weer een andere regeling treffen.



LEEN
6-9-2008
 Meld misbruik14-5-2008 14:01:34

ik zou het niet echt leuk vinden mocht ik wel op de vrijgezelle mogen komen maar niet goed genoeg zijn voor heel het avondfeest. bij mij zijn enkel mijn heel dichte vriendinnen gevraagd op mijn vrijgezelle, we zijn met 15 man en dat is al meer dan genoeg vind ik. uiteraard zijn die allemaal op het avondfeest uitgenodigd.
hangt wel een beetje vanaf voor wie je voor de rest wel eten voorzien, is het enkel voor een kleine groep ouders en grootouder en broers en getuigen of ook voor nog andere mensen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...