Nu Online
Momenteel zijn er 87 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

video of niet

12-5-2008 11:22:50
hallo mede bruidjes en bruidegommen,

ik zit met een dilemma. Eerst gingen we op onze trouwdag gewoon foto's laten nemen van alles en iedereen, maar nu ben ik toch aan het overwegen om ook alles te laten filmen. Je trouwt toch maar één keer en foto's kunnen niet weergeven wat een dvd wel kan. Nu moet ik nog mijn toekomstige proberen te overtuigen om een videograaf te nemen, hij is er niet echt voor te vinden. Wat moet ik doen. Mijn gedacht doordrijven of naar mijn vriend luisteren. Ik vrees dat ik achteraf spijt ga hebben als we het niet gedaan hebben maar aan de andere kant begrijp ik mijn vriend ook wel. Het kost allemaal veel geld, we zijn ook nog met verbouwingen bezig,...

Graag jullie goede raad aub.

kristien
25-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 393

Leen
18-7-2008
 Meld misbruik12-5-2008 12:07:57

Wij denken er aan om zelf een camera te kopen. Mijn toekomstig schoonbroer wil daarna zich bezig houden met te monteren (wil dat eens proberen) en we dachten om enkele mensen te vragen om te filmen zodat 1 persoon niet alles via een camera moet beleven. Wij weten het dus zelf ook niet, maar dit lijkt ons beter haalbaar (minder geld en blijvend een camera om te gebruiken).

Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik12-5-2008 12:53:38

Je kan ook mensen vragen die dat als hobby doen, of op een avondschool of zo zitten daarvoor.
Ik doe dat als hobby, en laat een vriend van mij filmen op de dag, en de bewerking daarna doe ik zelf. Ik ben wel nog aan het twijfelen of ik nog een tweede persoon zal laten filmen, maar ik denk het niet.
foto's zeggen inderdaad niet alles...

Je kan natuurlijk ook vrijblijvend prijzen opvragen, en daarna pas beslissen he.

Groetjes
Heidi
13/09/2008

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik12-5-2008 13:29:08

Wij wouden het ook,maar omdat de prijze nogal hoog waren hadden we het idee laten varen,tot ik iemand vond die dit als hobby doet.
Zijn filmpjes zijn héél mooi,en de prijs valt reuze mee.

Wij zijn dus heel content da we iemand gevonden hebben die onze dag kan vastleggen.

Grtz sarah

sandra
22-9-2007
 Meld misbruik13-5-2008 11:46:57

wij hebben pas onze video gekregen... en ik ben supergelukkig dat we dit toch gedaan hebben!! het geeft zo veel weer wat je op de foto's niet ziet en de dag zelf ook gemist hebt!! we hebben er 550 euro voor betaald en we hebben de hele dag op video... zou het zelfs opnieuw doen moest ik het dubbel moeten betalen bij nader inzien!!!
mijn vriendin is een maand voor mij getrouwd en heeft een amateur-vriend laten filmen. ze heeft er superveel spijt van! Probeer je toekomstige zeker te overtuigen zou ik aanraden!!

Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik13-5-2008 15:55:58

Sandra,

Waarom heeft je vriendin daar spijt van?
dikwijls zie je niet veel verschil tussen professionelen of amateurs die er veel tijd in steken hoor.

Groetjes
Heidi
13/09/2008

Sandra
30-8-2008
 Meld misbruik13-5-2008 16:57:54

Wij hebben ook zin om toch een stuk te laten filmen (zeker stukken in de kerk). Maar wij zullen ook niet voor iemand professioneel gaan, eerder een vriend (of via via) die bereid is om te filmen. Of iemand die als hobby graag filmt. Het kost inderdaad allemaal veel geld, en voor ons mag het best losjes zijn... van zolang de leuke, belangrijke momenten op beeld staan.

Veerle
29-9-2007
 Meld misbruik13-5-2008 18:18:05

Hey!

hier een reactie van een ex-bruidje :). Ga zeker voor een video. Wij kijken nu veel meer naar de video dan naar de fotos. Je ziet dingen die je anders nooit had gezien, je ervaart weer helemaal die dag. Een foto is ook mooi, maar niet meer dan dat. Het is de investering meer dan waard. Niet twijfelen! Als je onze videoclip eens zou willen zien:www.bruiloftopdvd.be , ga naar het eerste filmpje op de tweede rij.

sandra
22-9-2007
 Meld misbruik14-5-2008 14:35:02

heidi, mijn vriendin heeft er spijt van omdat dat wel degelijk een verschil is bij haar. het is gewoon een kameraad geweest die de beelden heeft gefilmd. het is een heel gewaggel op die video, cruciale stukken zoals het ja-woord moest hij net de batterij vervangen, veel geruis op de achtergrond,... kortom, niks moois eraan... zeker als ze dan de onze ziet vindt ze dit echt heel erg! een amateur is niet hetzelfde als iemand die dit dikwijler als hobby misschien wel doet he!!

Nathalie
14-9-2007
 Meld misbruik16-5-2008 22:59:07

Hoi Kristien,

Ook van mijn kant: niet twijfelen, maar gewoon doen; je kijkt inderdaad vaker terug naar de dvd ipv naar de foto's. Je kan de 2 echt niet vergelijken. Wij zijn in iedergeval super tevreden en hebben er geloof ik 450eur voor betaald -> 3 dvd's, gefilmd van 's morgens tot 's nachts een uur of 2.
Hopelijk kan jij je toekomstige overtuigen. Je doet dit idd. maar 1 keer.

Succes en geniet ervan!

Nathalie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...