Nu Online
Momenteel zijn er 198 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

annulatieverzekering?

10-5-2008 12:34:48
Hoi Allemaal

Op bijna elke weddingplanner staat te lezen, dat je best een annulatieverzekering afsluit voor de dag dat je trouwt. Moest je plots voor onverwachte gebeurtenissen komen te staan.
Hebben jullie een annulatieverzekering genomen? En zo ja, waar kan je dit doen?
Groetjes
Kim

Kim
28-3-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 324

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik10-5-2008 15:28:49

Wij doen dit niet.
Heb daar ook al veel van gelezen maar meestal op nederlandse sites.
HIer in belgië zijn er naar t'schijnt maar een paar verzekeringen die da doen en dan zou da nog redelijk duur zijn.
Is da wel de moeite?
Mocht er toch iets gebeuren(hopelijk niet),
Dan denk ik dat zaa,fotograaf ed zich wel een menselijke houding aannemen.

Grtz sarah

Hanne
30-8-2008
 Meld misbruik10-5-2008 16:05:55

Wij doen dit ook niet.
Mocht er iets gebeuren, kan je je huwelijk misschien gewoon uitstellen...

Kelly
11-7-2009
 Meld misbruik10-5-2008 17:47:07

Ik vroeg mij dit ook af. In ons contract met de zaal staat dat als je minder dan drie weken op voorhand afzegt je 65% van het geschatte totaalbedrag moet betalen. Omdat dit toch over heel veel geld gaat zou ik daarom wel graag zo'n verzekering nemen. En natuurlijk hopen dat het niet nodig is.
Groetjes,
Kelly

Karen
13-9-2008
 Meld misbruik11-5-2008 10:25:07

Hey Kim!

Ik wou dat ook doen, maar ze hebben mij gezegd dat dit in België niet bestaat ...

Groetjes,
Karen
13/9/2008

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...