Nu Online
Momenteel zijn er 105 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

foto locaties

9-5-2008 23:14:35
yoehoe,
heeft iemand van jullie misschiens een leuke foto locatie in de beurt van genk. waar we mooie fotos kunnen maken
mercikes

michelina
23-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 348

Heidi
2-8-2008
 Meld misbruik10-5-2008 0:08:08

Hallo,

Aan de molenvijvers aan schopping 1 is een heel leuke plaats zeker als alles in bloei staat.Het is daar ook heel romantisch.
Ik weet natuurlijk niet wanneer jullie trouwen.
En Domijn Bokrijk is ook supper leuk.

Veel suxses en vooral proficiat met jullie trouw.
Wij trouwen op 2 aug 2008 dus het begint eindelijk af te korten.

doei

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik10-5-2008 7:19:57

Hey,wij gaan naar het kasteeltje van Leut( maasmechelen).
Je hebt ook het stationneke van as.
De mijngebouwen in winterslag (daar moet je geloof ik voor betalen)

Wanneer is de grote dag?

Grtz sarah

michelina
23-8-2008
 Meld misbruik10-5-2008 9:04:34

hoi,
bedankt voor de goede tips. wij trouwen de 23 augustus 2008, moeten nog even wat geduld hebben.
groetjes

Kim
2-8-2008
 Meld misbruik10-5-2008 20:50:17

Hoi,
Wij zouden normaal naar het Arboretum in Bokrijk gaan. Superlocatie maar het is te ver om te rijden (Riemst - Genk).
Groetjes
Kim

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...