Terug naar overzicht
Hallo,Wij trouwen ook op 23/08/08. Een bijzondere datum voor ons...want we leerden mekaar kennen op 23/08.Wat het weer betreft; wij hopen natuurlijk ook op mooi weer, hé!Groeten,Monique & Mariowww.mario-monique.be
dat word gewoon afwachten, zal een ieder geval een fijne gellige dag worden. hebben jullie alles al in orde?wij moeten enkel nog voor de bloemetjes en het vervoer zorgengroetjes,
Hey, Wij trouwen ook op 23 augustus, het lijkt inderdaad nog ver, maar het zal er vlugger zijn dan we denken. Wij hebben ook al bijna alles in orde, ook de bloemen nog, maar daar is nog tijd genoeg voor. Ik krijg mijn uitnodigingen 20 mei, ben al heel benieuwd. Wanneer sturen jullie die eigenlijk op ? Ik had gedacht ergens midden juni omdat het toch grote vakantie wordt en velen op verlof zullen gaan en dan de kaart misschien niet op tijd krijgen ? Groetjes, Sofie
hoi , we zijn deze week begonnen met het uitdelen van de uitnodigingen. het is iets vroeger maar we zijn van italiaanse afkomst en dan worden de uitnodigingen persoonlijk gegeven. daar kruipt best veel tijd in aangezien je met iedereen een babbeltje moet slaan en je moet ook nog geluk hebben dat je ze thuis vind. maar het is wel gezellig groetjes
HoiWij trouwen ook op 23 augustus. We hebben nog redelijk veel werk eigenlijk maar dat helpt de tijd te passeren.We hebben ook al veel aan het weer gedacht, hopen dat het niet zoals vorig jaar zal zijn: één goede maand en gedaan voor de rest van het jaar.In "Huwelijk uit handen" heb ik eens gezien dat ze eieren dragen naar de arme klaren om mooi weer te hebben op de huwelijksdag. We kunnen maar proberen he.Groetjes
Wij trouwen op 22 augustus !!!We hopen ook op fantastisch weer, maar ook al regent het, deze dag kan voor ons toch niet stuk. Wij beginnen eind deze maand met het uitdelen en versturen van de uitnodigingen.Groetjes,Petra
Wij trouwen ook op 23 aug te Tongeren en dan ligt het bloementapijt voor het stadhuis, dus dat is mooi meegenomen voor de fotograaf, wij hopen ook op de zon, maar laten onze dag niet verpesten als het regent, dan moeten we zelf maar voor zon spelen. Groetjes van een nu al zenuwachtige bruid in spé