Nu Online
Momenteel zijn er 75 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kousen

  5-4-2005 16:31:25
Hoi,

Ik zit met een vraagje,ik weet niet wat ik moet doen met of zonder kousen als het aan mij ligt zou ik er geen aan doen maar in mijn omgeving zeggen ze beter van wel voor de foto's nu twijfel ik nog altijd mijn kleed is lang en mijn benen zie je niet
groetjes Tanja

Tanja
23-7-2005
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 1387


Els
1-4-2006
 Meld misbruik5-4-2005 16:45:06

dan zou ik het niet doen, mij bezorgt het in elk geval een bron van ergernis (ladders, ze zakken wat af, als het wat warmer is, dan vind ik het heel erg pikken,...), het enige dat wel een voordeel is, is dat je in je schoenen wel minder bleinen krijgt hé, maar misschien kleine sokjes of zo?, afhankelijk van je schoenmodel?



Wendy
10-6-2005
 Meld misbruik5-4-2005 17:08:56

Hallo Tanja,

Ik zelf doe geen kousen aan. Ik draag nooit nylon kousen en ga dat dan ook zeker niet doen. Ik zou me er toch niet goed in voelen dan.
Groetjes Wendy (10/06/2005)



Nancy
9-7-2005
 Meld misbruik5-4-2005 20:07:43

Tanja,

Ik werd ook aangeraden om kousen te dragen en dit was echt tegen mijn zin tot ik mijn kleed nog een ging passen en door de emoties in een echte sauna verbleef. Zo merkte ik op dat mijn jurk beter 'glijdt' op mijn benen als ik kousen aan heb.

Maar je moet doen waar jij je goed bijvoelt.

nancy



Tom
24-9-2005
 Meld misbruik5-4-2005 20:22:20

Ik ben er zelf ook nog niet uit, maar ik denk dat ik gewoon kousen aandoe en als ze mij storen doe ik ze gewoon uit op de WC of zo. Ik ga het volgende keer als ik ga passen nog eens vragen in de winkel voor ik beslis.



Ann
2-7-2005
 Meld misbruik6-4-2005 9:00:55

Hallo,

In de schoenwinkel hebben ze mij aangeraden om toch kousen te dragen. Eerst en vooral om minder risico te hebben op blaren en ook beter op foto en als je aan tafel zit.
Groetjes,
Ann



cindy
10-6-2006
 Meld misbruik6-4-2005 9:57:50

NNNNNNNNEEEEEEEEE niet aandoen zenne. het is veel te lastig voor te gaan plassen. als je op den duur een beetje zweet dan plakken ze aan je benen.

en waarom moet je ze dragen als je u benen toch niet ziet :-))) das snap ik niet zenne

grts 10.06.2006



robben
20-5-2006
 Meld misbruik6-4-2005 10:52:48

ook een oplossing is zo van die zelfophoudende nylonkousen, makkelijk om nr het toilet te gaan en toch ook heel elegant omdat er vaak een mooi afgewerkt boordje aan zit ter hoogte van je dijen...



Nele
2-9-2005
 Meld misbruik6-4-2005 10:53:39

Ik wilde dat eerst ook helemaal niet . Maar in de winkel raadden ze mij dat aan (en die madammekes kennen daar hopelijk toch wel wat van...) en mijn ma zei dat ook al, dus... Ik denk dat ik het ook ga doen - omwille van de blaren, ja. Zoals al eerder werd gezegd: als ze storen, kan je ze nog altijd uitdoen!
Nele
2/9/2005



Ann
2-7-2005
 Meld misbruik6-4-2005 11:02:13

Hoi,

Ik heb zo van die zelfophoudende kousen en ik moet zeggen dat ze heel mooi zijn afgewerkt en dan heb je al geen last om naar het toilet te gaan. En als ze storen, kan je ze nog altijd uitdoen!
Gr,
Ann
02/07/05



Hilde
8-1-2005
 Meld misbruik7-4-2005 15:30:21

Hoi Tanja,
Die kousen met vaste kousenband zonder panty zijn echt wel prima hoor. Ik ben er trouwens in getrouwd en had ook een lange jurk. Kheb er geen hinder van gehad en het was nog gemakkelijk ook om naar het toilet te gaan, dus geen paniek. Veel hangt natuurlijk af van je schoentjes, zijn ze open of gesloten ? Bij gesloten vind ik persoonlijk dat panty's nodig zijn, bij een open schoentje vind ik het niet mooi. Groetekes
Hilde



Angelo
22-7-2005
 Meld misbruik23-5-2005 20:27:25

Ikzelf ben ook aan het twijfelen. Ik zou liefst geen kousen aandoen omdat ik dat nooit draag en mijn schoenen zijn open. Maar hoe zit dat dan met die kousenband? kun je dat dan niet dragen als je geen kousen aandoet??
nog 61 dagen
groetjes van Fie



Tanja
23-7-2005
 Meld misbruik23-5-2005 20:52:12

ja dat kan weldenk ik
maar geloof het of niet ik ben erzelf nog altijd ni uit erg he
groetjes tanja(61 dagen)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...