Nu Online
Momenteel zijn er 127 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kleed gekocht (maar begin nu te twijfelen...

8-5-2008 20:49:14
Ik ben vandaag bij Sofie in Deinze het kleedje gaan kopen dat ik twee maanden geleden gepast had. Toen vond ik het direct mooi dus 'k heb niet lang getwijfeld toen ik hoorde dat ze uitverkoop deed. Ik heb mijn kleed nu aan 30% minder gekocht (wat toch wel de moeite is)
Het moet wel al volgende maand op maat gemaakt worden aangezien het weg moet uit de winkel voor midden juli.
Tegen begin juni moet ik dus al mijn schoenen hebben en ondergoed.
Enige bijkomstig punt: we trouwen pas op 1 augustus 2009 dus dat is nog vrij lang.
Ik wou het jaar voor de trouw beginnen diëten maar nu zou ik tegen volgende maand al serieus moeten afgevallen zijn...(ik wou nog 5-10 kilo kwijt tegen de trouw)
pffff....
't Was misschien toch niet zo slim om dat kleedje nu al te kopen (al is het een vrij speciaal en zit het zeker niet meer in de collectie volgend jaar...)

Grs,
Inge

Inge
14-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 505

betsy
6-6-2008
 Meld misbruik8-5-2008 21:11:02

hoi inge,
kwil je niet op stang jagen maar eigenlijk is dit larie dat ze je wijsmaken dat het in juli uit de winkel moet zijn...ik heb mn jurk vastgelegd eind augustus 2007...mn jurk is nog steeds daar en ik heb mn laatste pas binnen 12 dgn...en trouw binnen 29 dgn...en zal nog aangepast worden indien nodig hoor..die hangen ze toch gewoon opzij tot je hem nodig hebt zeker...allé zo gaat het toch bij ons...kzou dat toch maar is zeker navragen...er bestaat toch zoiets als na-service tenslotte betaal je toch genoeg...
allé veel succes verder!!!

Ellen
21-6-2008
 Meld misbruik9-5-2008 8:39:49

Hey

Aangezien het een uitverkoop met korting betreft, begrijp ik best dat ze het nu reeds uit de winkel willen (die kleedjes nemen ook veel plaats in hé)...
Kan je niet gewoon afspreken dat je het thuis bewaard en dat ze het volgend jaar voor jou aanpassen (je brengt het dan mee, ze houden het voor retouches en het gaat terug met jou mee naar huis)... ik zou zo een overeenkomst op papier zetten (je moet dan wel opletten dat de winkel niet failliet gaat of zo, maar het is nu ook niet de minst bekende hé...)

Groetjes
Ellen
21-06-08

Cathy
24-5-2008
 Meld misbruik9-5-2008 11:02:19

Hoi,

en anders kan je altijd naar een naaister gaan om het kleed op maat te laten maken, ik zou het nu gewoon laten zoals het is en de retouches een maand voor je trouw doen, bij die winkel of bij een naaister, die leveren ook heel goed werk hoor!

Veel succes

cathy
24/05/2008

Sandra
30-8-2008
 Meld misbruik9-5-2008 11:18:27

Als je nog wil afvallen, lijkt het me geen goede oplossing om je kleed nu al op maat te laten maken. Misschien kan je beter eens informeren bij een naaister/kleermaakster of zij soms die aanpassingen niet kan maken. Normaal gezien moeten die mensen dat ook kunnen. Bij de trouw van mijn oma (is wel al lang geleden :-) ) heeft haar ma haar jurk ontworpen en gemaakt, hoewel ze geen zaak had in bruidskledij. Ik heb nog al gehoord van mensen die zelf (of familie) trouwkledij ontwerpen en maken(ook al zitten ze niet in een zaak van bruidskledij). De mensen die aanpassingen doen in een winkel, zijn immers ook naaisters.
Indien je niemand vind, zou ik toch aandringen bij de winkel en vragen of je later kan terugkomen. Die service moeten ze u toch kunnen bieden.

Veel succes ermee!

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik9-5-2008 11:56:47

hey Inge,

Aangezien jouw winkel de aanpassingen doet, vind ik dat ze die naar volgend jaar toe ook moeten doen.
Zelfs mocht je niet echt willen diëten, dan nog heb je de laatste pas toch nooit een jaar op voorhand? een lichaam verandert zodanig...
Ik zou het kleed mss wel meenemen, maar vragen wanneer je ermee terug kan komen om de aanpassingen te doen.
Uiteindelijk hoort dat volgens mij toch bij hun service... en ze werken met een professionele naaister.
Want zomaar eentje vinden los van een winkel, lijkt mij niet echt een makkelijke opdracht...

Inge
14-7-2009
 Meld misbruik9-5-2008 18:19:34

Alvast bedankt voor jullie reacties.
De winkel gaat volledig uitverkopen want de eigenares gaat op pensioen. Ze zei dat er misschien een overname ging komen maar daar was nog niets zeker over...
Daarom kan ze volgend jaar de aanpassingen niet meer doen...
't Zal misschien toch beter zijn dat ik nu mijn kleed gewoon al ga halen en dat ik het volgend jaar bij een naaister laat aanpassen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...