Nu Online
Momenteel zijn er 142 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zweet

8-5-2008 12:51:25
Hoi dames en heren,

hebben jullie een goed trucje om geen zweetplekken te krijgen? Ik heb namelijk een rood kleed. Normaal heb ik daar geen last van, behalve als ik wat zenuwachtig ben. Heb er al ettelijke nachtmerries van gehad dat ik op foto's zal staan met gigantische zweetplekken op mijn kleed :'(..

Bedankt!

Ilka
7-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 612

Evi
11-7-2008
 Meld misbruik8-5-2008 13:06:32

Hallo,

Een collega van me had vroeger ook last van dit probleem. Ze gebruikt nu een speciale deodorant die ze denk ik 1X per week moet gebruiken en nu heeft ze dat niet meer. Misschien eens informeren bij de apotheker?

Wendy
14-8-2008
 Meld misbruik8-5-2008 13:06:49

Hoi Ilka,

Ik had tijdens mijn zwangerschappen heel veel last van overmatig zweten, en ik gebruik zelfs nu nog "Axitrans". Dat is een deo-roller die je 2 keer per week moet aanbrengen voor het slapengaan. Pas op de eerste keren dan jeukt dat enorm, je voelt precies al die zweetkliertjes dichtbranden. Maar het resultaat is echt verbluffend! Geen ongename plekken of geurtjes meer :-)

Groetjes,

Wendy
14/08/2008

Kelly
31-5-2008
 Meld misbruik8-5-2008 14:14:21

Axitrans is inderdaad een topper. De avond voordien je oksels wassen, afdrogen en de roller erop aanbrengen. Gaan slapen en de komende week geen zweetoksels meer :)
Ik ga het zeker gebruiken, maar waarschijnlijk 2 avonden ervoor.
Gewoon een keertje halen bij de apotheek, het is niet eens superduur.

Kelly
31-5-2008
 Meld misbruik8-5-2008 14:16:18

@ Wendy: mag je dat ook gebruiken tijdens de zwangerschap?? Dat zou super zijn. Ik had al gehoord dat je meer transpireert als je zwanger bent en ik had al paniekaanvallen aan het idee dat ik 9 maand constant bezweet zou rondlopen. Is het zeker niet schadelijk voor het kindje?

Roos
13-9-2008
 Meld misbruik8-5-2008 14:48:52

Hoi Ilka,
axitrans werkt echt supergoed, je kan ook nog een gewone deo gebruiken want dat ruikt lekkerder (met axitrans zweet je niet meer maar je kan wel nog een zweetgeurtje krijgen). Let wel op als je het gebruikt, het maakt vlekken, dus best oude t-shirt aandoen.
Succes ermee,
Roosje

Inge
14-6-2008
 Meld misbruik8-5-2008 14:59:25

Bij de bruidswinkel hebben ze me Vichy 7 days aangeraden (om 7 dagen niet te zweten), je moet wel minstens 3 weken op voorhand beginnen (is een kuur, je moet de eerste week 4x gebruiken, 2e week 3x etc.)

Groetjes,
Inge
14/06/2008

Ilka
7-6-2008
 Meld misbruik8-5-2008 15:51:43

Hoi,

bedankt voor jullie reacties. Ben al meteen naar de apotheker gegaan en die bevestigde mij dat het inderdaad een goed product is. Ga het deze week nog proberen om te zien dat ik geen irriatie krijg en laat jullie zeker iets weten.

Iemand een idee hoelang je ongeveer met zo'n flacon toekomt?

Gelukkig dat ik met mijn stomme vragen om dit forum terechtkan. :-)

Groetjes en bedankt!
Ilka

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik9-5-2008 8:11:19

Hey ilka,ik gebruik axitrans zelf al een paar jaar,wel enkel in zomerperiode.
Als je het al +/- een maand gebruikt is het zelfs voldoende om het maar een keer of 2 per week op doen.

Ik ben er supercontent van,en je krijgt geen plekken op je kleren!!!

Succe sarah

Kelly
31-5-2008
 Meld misbruik9-5-2008 18:13:21

Nog een aanvulling:
- het kan vlekken maken op hetgeen je 's nachts aanhebt dus best niet je mooiste lingeriesetje aandoen, maar een oude t-shirt
- vanaf de volgende ochtend kan je aandoen wat je wilt, je krijgt echt geen vlekken op jouw kleren
- als je het aanbrengt, zorg dan dat je oksels zo droog mogelijk zijn, anders gaat het heel vervelend prikken (maak je dan geen zorgen, dit is geen tegenreactie ofzo)

Heel belangrijk!!!! Gebruik axitrans niet op de dag dat je net je oksels hebt onthaard, want dan krijg je zeker irritatie. Je kan je oksels ontharen de dag voor je het product aanbrengt, of zelfs gewoon de ochtend nadat je het hebt aangebracht. Tis maar dat je het product niet smeert op vers onthaarde okseltjes (onthou dat het een sterke variant van deo is)

Kelly
31-5-2008
 Meld misbruik9-5-2008 18:15:17

O ja,

mijn flacon gaat al een jaar mee denk ik (is nu wel bijna op). Ik gebruik het niet constant, maar enkel voor bepaalde gelegenheden of als het warm is.

Sabine
5-4-2008

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...