Terug naar overzicht
Bij Dille en Kamille? Je hebt er één in Gent, Aalst en Brussel... Misschien ook nog elders? voor de rest weet ik het niet zo direct :o)dorien04/10/08
In een winkel waar ze rotan spullen verkopen kan je da zeker vinden, je hebt er zo veel aan de kanten van bornem, de weert, enz...Groetjes,Petra22-08-08
Bij de kampeerwinkel kan je dat normaal ook wel vinden.Groetjes Chris
Bij ons (in Borsbeke, Herzele)stond er deze week één in de aanbieding in de Okay, voor 50 euro dacht ik. Waarschijnlijk zullen ze dat in andere Okay- en colruytvestigingen dan ook wel hebben, zeker ?Succes met jullie zoektocht :-)Elke (19-07-2008)
ik heb er zo een gekocht in de casa, 25euro, was licht grijs gevlochten.groetjes
Hey Annelies, ik heb er toevallig zo één liggen. Zelfs nog niet gebruikt. Van waar ben je?marjoleinvannimmen@hotmail.com(ben vanaf morgen tm maandag op vakantie)Marjolein
Hey Annelies bij AVEVE verkopen ze dit ook, heb ook ééntje liggen die je gerust kan gebruiken.stuur mij een mailtje anders om te zien vanwaar je afkomstig bentGroetjes Sarahsarahvermeir@pandora.be
Heb er al eentje gevonden, in ieder geval bedankt voor de hulp.Samen geraakt men toch een stuk verder hé