Nu Online
Momenteel zijn er 23 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

* 7 juni 2008 *

8-5-2008 9:24:29
Bruidjes van 7 juni, vandaag is het exact 1 maand voor onze grote dag! De teller tikt aan een razende tempo verder. Hoe zit het met jullie voorbereidingen? Wij zijn reeds met alles klaar. Het is nu wachten/verlangen naar ons groot moment. Op dit ogenblik heb ik alles onder controle, zelfs de zenuwen :0)
Het mag stilaan komen, we kijken er zeer hard naar uit! En hopelijk zijn de weergoden ons dan ook even gunstig als de bruidjes van 10 mei.
x
Vi en Tony
07/06/08

Vi
7-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 389

Sarah
7-6-2008
 Meld misbruik8-5-2008 13:21:58

Hey,

Wij trouwen ook op 7 juni, bij ons is ook bijna alles geregeld.. Juist nog misboekjes en menu kaarten. Ook nog gaan kiezen voor de decoratie voor de zaal. Bij mij komen toch de zenuwen hoor, veel wakker worden s nachts enz.. Jaja het mag een weertje zijn zoals nu hoor, daar zal ik een kaarsje voor doen branden!! haha

veel succes nog en groetjes
sarah@dataprint.be

betsy
6-6-2008
 Meld misbruik8-5-2008 16:21:54

hoi 7juni bruidjes!!!
voor ons is het op 6juni zover!!!
er is nog geen bruidsboeket geregeld, de tafelindelingen moeten nog gebeuren...ik wacht elfs nog op enkele bevestigingen...stressennnnnnnnnnnnn!!!!

valerie
7-6-2008
 Meld misbruik8-5-2008 17:14:19

Hey,

Wij trouwen ook op 7 juni. Bij ons is ook alles klaar, dus nu is het gewoon afwachten tot het zo ver is. De gasten moesten bij ons voor 10 mei bevestigen, dus wacht nu nog op de laatste bevestigingen, en dat zijn er nog wel wat, van één derde hebben we nog niets gehoord.

Hoe is dat bij jullie, moeten jullie ook nog veel bevestigingen krijgen? De mensen hebben nog 2 dagen, gaan die allemaal tot de laatste dag wachten?

groetjes,

Valerie
7 juni 2008

betsy
6-6-2008
 Meld misbruik8-5-2008 20:27:43

hoi valerie,
troost u...bij ons moesten ze voor 6 mei bevestigen...met gevolg dat ik er al zelf enkele heb opgebeld...droevig is dat toch é...en ik wacht nog op ongeveer 20 bevestigingen...
succes

Natascha
7-6-2008
 Meld misbruik8-5-2008 20:54:02

Hallo allemaal,
Hier nog een bruidje voor 7 juni!Zenuwen zijn nog onder controle ,alles geregeld...Maar inderdaad zoals bij zovele van u,komen de reacties van de genodigden traag op gang.Bij ons hebben ze tijd tot 15 mei!Dat wordt veel zelf bellen,vind dat eigenlijk toch niet kunnen!Is toch een kleine moeite....Enfin laat ons vooral allemaal duimen op even mooi weer als de afgelopen dagen.succes!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...