Terug naar overzicht
Hey,Wij trouwen ook op 7 juni, bij ons is ook bijna alles geregeld.. Juist nog misboekjes en menu kaarten. Ook nog gaan kiezen voor de decoratie voor de zaal. Bij mij komen toch de zenuwen hoor, veel wakker worden s nachts enz.. Jaja het mag een weertje zijn zoals nu hoor, daar zal ik een kaarsje voor doen branden!! hahaveel succes nog en groetjes sarah@dataprint.be
hoi 7juni bruidjes!!!voor ons is het op 6juni zover!!!er is nog geen bruidsboeket geregeld, de tafelindelingen moeten nog gebeuren...ik wacht elfs nog op enkele bevestigingen...stressennnnnnnnnnnnn!!!!
Hey,Wij trouwen ook op 7 juni. Bij ons is ook alles klaar, dus nu is het gewoon afwachten tot het zo ver is. De gasten moesten bij ons voor 10 mei bevestigen, dus wacht nu nog op de laatste bevestigingen, en dat zijn er nog wel wat, van één derde hebben we nog niets gehoord.Hoe is dat bij jullie, moeten jullie ook nog veel bevestigingen krijgen? De mensen hebben nog 2 dagen, gaan die allemaal tot de laatste dag wachten?groetjes,Valerie7 juni 2008
hoi valerie,troost u...bij ons moesten ze voor 6 mei bevestigen...met gevolg dat ik er al zelf enkele heb opgebeld...droevig is dat toch é...en ik wacht nog op ongeveer 20 bevestigingen...succes
Hallo allemaal,Hier nog een bruidje voor 7 juni!Zenuwen zijn nog onder controle ,alles geregeld...Maar inderdaad zoals bij zovele van u,komen de reacties van de genodigden traag op gang.Bij ons hebben ze tijd tot 15 mei!Dat wordt veel zelf bellen,vind dat eigenlijk toch niet kunnen!Is toch een kleine moeite....Enfin laat ons vooral allemaal duimen op even mooi weer als de afgelopen dagen.succes!!