Terug naar overzicht
Ik volg het weer ook op de voet,nie da ik dan al trouw,maar omdat ik hoop dat het voor jullie stralend zal zijn.Maar,ik heb ook gezien dat het warmer weer telkens met een dagje verlengd wordt,nu gaat het al duren tot woensdag,wie weet zeggen ze in het weekend dat het tot volgend weekend duurt!!Ik duim alvast voor jullie dat het zonnetje zeker van de partij zal zijn!!Grtz sarah 18/07
...ik zei toch dat het wel in orde zou komen... ;-)
gene paniek, mijn ma en mijn tante hebben eieren naar de Clarissen (nonnen) in Tongeren gebracht en die bidden dan voor goed weer voor ons!!!! groetjes van een zeer gestresseerd bruidjecarine17mei2008
de nonnen in tienen gaan ook bidden en we zijn een kaarske gaan branden in Scherpenheuvel voor mooi weer. Dus natuurlijk komt dat wel goed! Deze morgend zei de weerman op de radio dat het er naar uitziet dat volgende week ook nog mooi weer is maar iets onweerachtiger. Dus hopen dat dat onweer dan 'savonds laat is als wij lekker aan het feesten zijn binnen hé ;-))Groetjes,Hilde 17/5/08
hoe macheert dat eigenlijk met die eieren?volgens betsy moeten we er 12 brengen.maar ga je daar dan aanbellen of hoe zit dat juist?Ps die betsy zit hier nu te lachen he...
Oh ik hoop echt dat het waar is het "nieuwe" weerbericht. Als het al maar droog is he, dat is wat telt!! Superwarm moet het ook niet zijn van mij.Diane17 mei
Hey Hilde,Ik zie Tienen staan. Trouwen jullie ook op 17 mei op het stadhuis van Tienen (ik heb namelijk op het stadhuis gezien dat er nog een 2e koppel op stond voor die dag)?Ik heb al onze gasten verplicht'the fingers crossed'te houden voor het weer:-) Hopelijk lukt het!Groetjes,Kim17 mei 2008
joepie geen regen is ideaal!!!Houden zo :-)
@ sarah ik lig idd in een deukje sarah..
@ betsy... ik ben niet zenuwachtig zene :/ik ben alleen maar aan het flippen over het weer.. het enige wat ik niet in de hand heb. En voor een controlefreak is dat heel frustrerend!!
Hey Kim, Wij trouwen niet in Tienen maar in Geetbets. Mijn ouders werken in't ziekenhuis in Tienen en tzijn die nonnekes die voor mooi weer gaan zorgen. Bij mijn zus heeft het gewerkt, dus... groetjes, Hilde 17/5/08
Hey Hilde,Dat is dan toch bij ons in de buurt.Ik wens je allessinds een geweldige trouw net als alle andere bruidjes!Groetjes,Kim