Nu Online
Momenteel zijn er 82 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Video-opname

7-5-2008 22:32:54
hallo iedereen,
Wij trouwen op 26 juli en ik ben nog steeds op zoek naar iemand om onze trouw te filmen! De meesten zijn al besproken of zijn wel erg duur. Is er iemand die mij aan een adres of website kan helpen?
Alvast bedankt bruidjes,
Groetjes,
Patricia

patricia
26-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 380

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik7-5-2008 22:35:31

In welke regio zoek je?
Moet het een prof zijn of mag het ene zijn die het (heel goed)als hobby doet?

Grtz sarah

Vi
7-6-2008
 Meld misbruik8-5-2008 8:45:47

Hey Patricia,

Wij hebben Theo van Videomanie. Intussen ook al op gesprek geweest, hij komt ook de locatie vooraf bekijken. Deze man is superprof. Hij weet met wat hij bezig is. Ook is hij op de hoogte van alle laatste nieuwe snufkes. Hij kan er echt uren en uren over praten, zo gepassioneerd is hij. Wij betalen +/- 600E, ze komen ook met 2 camera's. Dus niets ontsnapt aan de camera oog. Nadien krijg je de DVD en de eventuele ganse kerkviering nog eens op een aparte DVD. We zijn zeer tevreden met onze keuze!
Groetjes,

Vi en Tony
07/06/08

patricia
26-7-2008
 Meld misbruik8-5-2008 9:56:59

Hoi,
Wij wonen in Mechelen. Het maakt ons niet uit of het iemand professioneel is of iemand die het doet als hobby. Onze foto's worden gemaakt door mijn schoonbroer, die is hier kei-goed in en doet dit ook als hobby. Dus het maakt niet uit!
Groetjes,
Patricia

patricia
26-7-2008
 Meld misbruik8-5-2008 10:00:38

Hoi Viv en tony,
Bedankt voor je reactie! Ik heb even een vraagje: wat is er voor jullie prijs inbegrepen? stadhuis en kerkdienst? of meer?
Bedankt alvast,
Patricia

Christel
5-7-2008
 Meld misbruik8-5-2008 10:50:04

We hebben 2 jonge gasten die erg professioneel zijn. Hebben het huwelijk van mijn neef gedaan: super! 2 camera's, leuke jongens (je zit er trouwens heel de dag mee opgescheept, dus is toch belangrijk). Ze blijven tot dansfeest en vrij goedkoop. Je krijgt CD met montage, maar ook met heel de kerkdienst.
Kijk eens op www.freejess.be (website geeft wel geen idee van het resultaat. Wij konden het kopie inkijken van mijn neef, hé)

Groetjes,

Christel
5/7/2008

Vi
7-6-2008
 Meld misbruik8-5-2008 10:50:35

Hey patricia,

Hij komt toe om 8u bij mijn ouders thuis voor opmaak kapsel + make up. Dan komst bruidegom (trapscene, bruidsboeket,ect). Gevolgd door stadhuis, kerk, hij gaat zelfs mee op fotolocatie (Zoo van Antwerpen+ Centraal station). Nadien receptie gevolgd door het diner, avondfeest. Hij filmt daarna +/- een uur sfeerbeelden na de openingsdans. Hij geeft je heel veel tips, bv. vraagt hij onze kinderfoto's om erin te verwerken, de uitnodiging. En zelfs enkele beelden van ons huwelijksreis.
Hij is zeer sterk in z'n prijzen, toch voor 2 camera's !
Het is een heel lieve man, hij wou zelfs zijn bokes meebrengen. Gelukkig na veel aandringen accepteert hij dan toch een avondmaal.
Meer weten: www.videomanie.be doe hem de groeten van ons als je hem contacteert.
x
Vi en Tony
07/06/08

Guy

Meld misbruik8-5-2008 12:22:31

www.excitement.be
Tussen de 500 en 900 euro.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...