Nu Online
Momenteel zijn er 23 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tafelindeling

7-5-2008 15:59:04
Ik ben is beginnen kijken voor onze tafelindeling... Nu voor de eretafel weet ik het niet zo goed! Ik denk er namelijk over om de getuigen niet aan onze tafel te laten zitten. Ik heb graag dat ze hun eigen amuseren ook en ik denk dat ze dit niet zo gaan kunnen als ze aan onze tafel zitten tussen onze gezinnen ( ouders, broers en zussen), ze kennen elkaar allemaal wel hoor. Maar ik wil later gewoon niet horen dat mijn getuige haar niet zo heeft geamuseerd omdat ze bij ons MOEST zitten... mss denk ik teveel na over wat een ander wil enzo... Werken jullie allemaal via de etiquette en zitten jullie man vrouw man vrouw, want ik zie me eigelijk niet naast mijn verloofde zijn vader zitten....

Sylvia
16-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 675

Sofie
12-9-2009
 Meld misbruik7-5-2008 16:07:39

Hallo,

Ik ga onze getuigen ook niet aan de eretafel plaatsen.. Hou de eretafel maar voor familie..
Het principe van man vrouw passen we ook niet toe..

Ik zou gewoon niets doen die ook maar enigsinds de magische sfeer kan verpesten..

Groetjes

Ilse

Meld misbruik7-5-2008 16:32:06

Hey,

Bij ons zitten de getuigen wel aan onze tafel, maar wel omdat mijn broer getuige is van mij...en mijn vriend zijn nicht is getuige van hem (eigelijk hebben we van in t begin erop gelet dat mijn broer iemand zou hebben waarmee het klikte). En aangezien het anders maar een saaie bedening zou worden (wij, onze ouders en mijn broer en vrendin), hebben we zijn getuige gevraagd of ze erbij wilde. Waar iedereen zit is ons om t even!

Succes
Ilse

patricia
26-7-2008
 Meld misbruik7-5-2008 21:40:31

hoi,
Mijn zoon (18j)is mijn getuige en ook hij zit niet aan de eretafel.Hij zit aan de tafel van al het jonge volk en zijn vrienden.Wij vinden het belangrijker dat iedereen zich amusseert dan de etiquette te volgen.
Groetjes,
Patricia

SOFIE
7-6-2008
 Meld misbruik8-5-2008 7:09:14

hallo silvia,

bij ons zit aan de eretafel alleen onze getuige en onze 2 dochtertjes.
ouders zitten aan andere tafel.
dit was vor ons het simpelste. en onze getuige zijn onze 2 beste vrienden.

groetjes sofie

Natacha B

Meld misbruik8-5-2008 9:40:53

Wij hebben een kleine eretafel:
- wijzelf
- mijn ouders (vader is getuige)
- zijn ouders
- zijn zus (getuige) en vriend
8 man dus

Da's goed genoeg, komen zeer goed overeen. Later lopen wij toch weg om de avondgasten te verwelkomen en zijn zus en vriend gaan dan kijken voor extra foto's te nemen dus dan laten we niemand alleen achter.

Hilde
17-5-2008
 Meld misbruik8-5-2008 9:46:59

Bij ons zit de dichtste familie aan de ere tafel:
wij
mijn ouders
mijn zus (getuige) en haar man
mijn grootouders
zijn ouders
zijn zus(getuige) en haar vriend
zijn grootmoeders

We hebben spijtig genoeg ieder nog maar 2 grootouders en die willen we er dan echt bij betrekken en aan onze eretafel. ze vinden dat wel plezant hoor, want ze zijn zooooo fier!

14personen aan de ere tafel en daarmee is dat ook onze grootste tafel.

Groetjes en succes ermee hé.

Hide
17/5/08

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...