Nu Online
Momenteel zijn er 125 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Salons Roskam - Merelbeke

  7-5-2008 15:01:56
Hallo bruidjes !

Wij zouden volgende week onze zaal beslissen.
We hebben er een 6-tal gezien en voor ons sprong Salons Roskam er uit.
Gezien we nogal een groot aantal personen hebben voor ons avondfeest (+/- 230) is de keuze dan ook beperkter.

Zijn er die ervaring hebben met Roskam? Zowel positief als negatief?

Andere alternatieven in de regio Aalst - Gent ?

Alvast bedankt !!

Groetjes, Sofie

Sofie
19-9-2009
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1968


Naomi
12-12-2008
 Meld misbruik7-5-2008 15:43:27

Hele goede keuze!! Wij waren ook aan het twijfelen tss roskam of coninxdonck maar uiteinelijk toch voor de laatste gekozen omdat mijn vriend weg was van het kasteelgehalte ;) Maar zeker een goede keuze!!

xxx



Vi
7-6-2008
 Meld misbruik7-5-2008 16:13:00

Hey Sofie,

Wij trouwen in Kasteel Rivierenhof. Maar de 24ste mei gaan we een trouw bijwonen in Salons Roskam, nadien wil ik je het verslag met onze bevindingen met plezier doormailen.
x
Vi en Tony
07/06/08



dorien
4-10-2008
 Meld misbruik7-5-2008 20:45:12

Hey Sofie
wij zijn ook naar de Roskam gaan kijken en vonden dat ze vooral een hele mooie tuin hebben. Interessant als je tijdens de zomermaanden trouwt.

Wij hebben uiteindelijk gekozen voor Caipirinha. Ligt een kleine kilometer van de Roskam. Ik heb gehoord dat zij de vroegere eigenaars zijn van de Roskam.

Wij vonden de zaal iets praktischer en vonden het héél belangrijk dat het een familierestaurant is en zij allen kokschool 'groene Poorte' hebben gedaan.

Op de site staan wel wat foto's maar de zaal is vernieuwd en lijkt véél mooier in het echt. Ook een hele mooie entree trouwens!

Tot hiertoe hebben we van onze zaal nog geen enkel negatief berichtje gehoord en ik hoop dat dit zo blijft hé :o)

nog véél succes met jullie keuze, en mocht het nog kunnen: breng ook eens een bezoekje aan Caipirinha.

groetjes,
Dorien
04/10/08



Lien
16-2-2008
 Meld misbruik7-5-2008 22:34:42

Ik ga helemaal akkoord met Dorien... Op 16/2 ben ik ook een zeer tevreden en gelukkige bruid geweest in Salons Caipirinha!!!!
De vriendelijkheid en correctheid van het personeel was ongelooflijk!!! Hun unaniem goede naam is meer dan terecht!
Lien, 81 dagen getrouwd :-)))



Laurie

 Meld misbruik8-5-2008 7:50:23

Hey,

Nog 2 keer slapen en ik trouw ook in Salons Caipirinha. Ik vond de Roskam ook heel ok, maar de zus van mijn vriend is daar al getrouwd, dus wij wilden liever een andere zaal.

De grootste troef van Salons Caipirinha is echt de vriendelijkheid. In geen enkele zaal waren de uitbaters zo vriendelijk. Ik voelde me er onmiddellijk op mijn gemak!
Inderdaad ook een mooie entree: met een soort hemelbed in de inkom. Ik was direct verkocht! ;-)

Roskam is ook zeker een aanrader, hoor.

Groetjes,

Laurie



Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik8-5-2008 12:21:57

Hallo !

Alvast bedankt voor de reacties !
Ben juist is gaan kijken op de site van Caipirinha en ziet er inderdaad niet slecht uit.

Juist 1 probleempje voor ons : hun capaciteit is tot 200 personen (volgens de site) en onze (voorlopige) telling staat op 230...

Vi, ben benieuwd naar uw verslag van 24 mei...
Mijn mail :
de_meyer_s47@hotmail.com

Groetjes !



Inge
14-7-2009
 Meld misbruik8-5-2008 20:42:36

Hallo,

wij trouwen op 1/8/09 in Hof Ten Bosse in Heusden. We zijn ook gaan kijken naar Roskam en het Monasterium.
Uiteindelijk hebben we voor Ten bosse gekozen omdat we er al veel goede reacties over gehoord hadden, en ik ben er zelf al een paar keer voor een personeelsfeest geweest. Toen was het eten heel lekker.
De grote feestzaal is ook heel mooi en in de zomer kan je de receptie buiten houden...
De prijs is heel uiteendlopend, en met ons beperkt budget was dat ook interessant.
We hebben al een uitgebreide uitleg gekregen en werden heel vriendelijk ontvangen.
De capaciteit van hun grote zaal is 250 personen, dus ik denk dat dat groot genoeg is voor jou...

Groetjes,
Inge



Inge
14-7-2009
 Meld misbruik8-5-2008 20:43:51

website van ten bosse:
www.hoftenbosse.be



adelheid
7-3-2009
 Meld misbruik9-5-2008 21:13:32

Ik ben vorige week zaterdag naar een trouwfeest in Caiparinha geweest en dit was volledig in orde !!! Zelf trouw ik salons hof ten damme, maar dit is hoogstwaarschijnlijk uit de regio vor jullie (Kallo)



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info