Terug naar overzicht
Wij trouwen op 16 mei 2009!Wij hebben de zaal en de ceremoniewagen met chauffeur al geregeld!Voor de rest ook al héél wat ideetjes,maar we hebben nog tijd hé :)
dag indra, ik zie staan 'wagen', is er maar 1? voor meerdere personen of enkel voor jullie?wij willen graag een limo maar niet iedereen kan daar in, en ik vind het wat te duur om dan nog andere ceremoniewagens te gaan huren om achter de limo aan te rijden .. we denken er dan ook aan om de rest van de suite met hun eigen wagen achter te laten rijden, welliswaar met chauffeurs en witte lintjes eraan enzo ...
Hela,Wij trouwen op 25 april 2009... Wij hebden de wet en de kerk al vastliggen. Verder ook de feestzaal, traiteur en DJ. Wij zijn nu aan het rondkijken voor een fotograaf. Groetjes els
heyWij trouwen 4 juli 2009.Momenteel ligt vast; feestzaal, kerk, fotograaf en DJ.groetjesss
Wij trouwen ook op 23 mei 2009. Bij ons ligt de feestzaal, dj en fotograaf vast.Wij zijn van merksplas bij turnhout.Veel plezier met de voorbereidingen...Groetjes Tamara
Hallo Vanessa, ja inderdaad enkel de ceremoniewagen voor ons ligt vast!Het wordt een oldtimer
Hey,wij trouwen ook op 23 mei 2009 (verloofd sinds november 2007).Bij ons liggen ondertussen zaal, DJ, fotograaf, ceremoniemeester en kerk vast. Bestemming huwelijksreis ligt ook vast (Australië) en omdat het nogal een groot land is, zijn we nu veel aan het lezen over Australië zodat we weten waar we naartoe willen, wat de opties zijn enzo zodat we het in september kunnen boeken(vooral vluchten!!).Verder zijn we ideeën aan het opdoen, en onze huidige ideeën aan het verfijnen ;-) In juni hebben we vakantie en dan gaan we het een en ander verder uitwerken. Gaan vooral oplijsten wat we allemaal nog moeten doen, m.a.w. veel lijstjes maken :-)Wij zijn van Gent centrum.En in september / oktober ga ik eindelijk gaan kijken voor een trouwkleed!! Daar kijk ik ongelooflijk naar uit.Groeten,Karolien.
Hallo,wij trouwen een week later dan jullie.Ik kan niet wachten tot de dag aanbreekt.Wij hebben zo goed als alles al geregeld, nog enkel de kleine details maar daar zorgt Eveline van Dream Event voor. Zij was voor ons een grote hulp in de organisatie en zal onze dag ook in goede banen leiden zodat we kunnen genieten van onze dag. Want daar stond ik wel op, Pieter minder maar een vrouw wint altijd. Na een paar afspraken met Eveline is hij vlug bijgedraaid en begrijpt nu mijn standpunt. Laat me zeker weten hoe jullie dag was.Groetjes