Terug naar overzicht
Ik zou niet tot 100 gaan om die betere prijs te hebben. Een goede traiteur zorgt immers dat er zeker genoeg is. Die van ons brengt al zowiezo meer mee dan we besteld hebben.en 25 man extra is toch wel heeeeeel veel volgens mij.GroetjesHeidi13/09/2008
Hey,Het zou 15 man extra zijn. Onze traiteur levert enkel, daarna vertrekt hij weer. Groetjes,Kim
Hey, Tja moeilijke beslissing hé7 hapjes zijn allesinds genoeg vind ik want wij gaan dit zef geven voor een 2 uur durende receptievoor 100 of voor 85 man bestellen mmmmmhhhhIk zou zo zeggen als jullie die avond zelf niet direkt op huwelijksreis vertrekken en voldoende plaats hebben in huis om alles koel te bewaren enzo en het gemakkelijk kunnen verdelen onder de dichte familie dan denk ik dat je voor 100 man kunt bestellen.Want de kans dat er overschot zal zijn is redelijk groot en anders id het weggegooid geldIk het andere geval kan je of voor 85 of 90 man bestellen dan heb je zeker genoeg. Normaal is er steeds voldoende als je voor een bepaald aantal personen besteld, meestal doen wij het zelfs omgekeerd als we met 14 man zijn bestellen we voor 12 en er is dan nog meer dan voeldoendegroetjes Eline
oeps, telfoutje ;-)maar dan nog vind ik het veel...misschien eens even naar je traiteur bellen om te vragen wat gangbaar is?en anders inderdaad, koel zetten en 's anderdaags terug feest ;-)GroetjesHeidi13/09/2008