Terug naar overzicht
hallo, wij staan beide in het onderwijs en geven de mensen een klein potloodje. op de tafel staan dan grote potloden in de kleuren die overeenstemmen met de kleurpotloodjes. zo moeten de mensen enkel hun kleur van potlood zoeken. leek ons wel leuk, aangezien we ook niet echt te vinden waren voor een thema zoals muziek of film. iets naar de aard van jullie mis weet ik niet echt.
hey,Jullie zouden op elke tafel een roos in een bepaalde kleur kunnen plaatsen en de mensen bij het binnenkomen een roos geven, zo moeten ze aan de tafel gaan zitten met dezelfde kleur , eenmaal aan tafel gekomen moeten ze hun roos in de vaas plaatsen bij de andere roosHet geheel wordt dan wel misschien wat kostelijk maar mischien kun je de rozen op het einde van de avond aan de gasten meegeven als bedanking.Of je zou zelf rozen uit papier of zo kunnen maken om de kostprijs te drukkenKlimop zou je ze ook bij kunnen betrekken op de zelfde manier maar veel verschillende soorten klimop waarvan het duidelijk zichtbaar is bestaat er niet, behalve dan deze die een rode schijn heeft in het blad en een ander die goed groen is.Een andere mogelijkheid is met fotos of afbeeldingen van klimop en rozen te werken de gasten moeten dan hetzeflde plaatje vinden als deze die ze gekregen hebben.Hopelijk ben je een beetje geholpen groetjes ELine05/09/2008
misschien een domme vraag maar ...als je nu een bepaaalde kleur roos, of potloodje geeft, kunnen ze inderdaad gaan zoeken waar ze dienen te zittenmaar nu: is dit dan geen warboel als je die rozen/potloodjes of dergelijk aan de mensen moet overhandigen, je mag toch niet missen, anders belanden ze aan de verkeerde tafel,de mensen komen toch door elkaar heen toe op je feest en als je dan nog moet beginnen stressen dat iedereen vlot zijn 'dingetje' overhandigt krijgt .. ?of hoe laten jullie dit dan vlot in het werk gaan ?ik zie wat over het hoofd zeker?of niet ?leg eens uit .. vind het idee wel leuk maar net niet praktisch genoeg zoals ik het me voorstel ...dank u :))))groetjes, vanes307
hey ,wij trouwen ook op 12 juli, waar trouwen jullie ? bij ons is het met naamafroepinggroetjes
HeyWij gaan het doen met grote bierflessen.Bij het binnenkomen wordt er door iemand van de traiteurdienst een kaartje afgegeven met de afbeelding van het etiketje van een bierfles. Dan worden de gasten per "biersoort" naar de feestzaal geroepen, op hun tafel staat dan 'hun' bierfles.groetjes
hoi,allemaal bedankt voor de leuke ideetjesik vind het nu al moeilijk om te kiezen tussen alleswij trouwen in roeselare maar zij dit jaar 10 jaar getrouwd voor de wet en doen dit jaar het kerkelijk huwelijk en het feest dat er tien jaar geleden niet was in het bijzijn van onze kinderenonze pastoor vond dit geweldig en is heel enthousiastwe zijn al aan hat aftellen begonnengr shirley