Terug naar overzicht
ik was niet zenuwachtig... maar nu schijnt het slecht weer te zijn de 17e!!!HELP... dat is dus waar wij het meest voor vreesden... al onze kinderanimatie staat buiten... wel onder tentje, maar toch ook niet leuk in de regen he!!!
wanneer gaan we eieren brengen????????????????????????????????????????????????????????kunnen we 2 data vragen en als er 2 van die lieve madammekes voor hun deur staan gaan die wel extra hun best doenwe doen dan een kruisje aan en gaan in zwart mantelpakje
hahahaha...gij zijt ook een model zenne...ik ken je helemaal niet en toch kan ik me je al inbeelden!!!ok ...zeg wanneer je vrij bent volgende week!!!de 16de moet ik bij loca zijn dan kan ik eventueel mee, of wil je het vroeger op de week? laat snel weten dan hou ik er rekening meedikke kus!!
seg waar haal jij dat weerbericht eigelijk? ik kijk op ZITA weer daar geven ze toch prachtig weer??? de 16de ist 24 graden en 25percent kans op neerslag...das toch goe???
owwww...sorry voor dat MDF voorstel hé...hihihi... by the way...als je een nieuwe keuken nodig hebt!!!;-)en vooral een goeie...!!!
euhm hoe beelde gij mij in dan???? ik weet van richard dat gij een zotte vlaai bent.. (weet niet meer juist hoe hij het zei ze)Ik vind dat als we eieren gaan brengen. dat we dan ook ineens een terraske moeten doen...
inderdaad!!!euhhhh...als het goe weer is tenminste...héhé...grapjeuuu!!!!heb je een msn-adres? kunnen we beter babbelen...
sarahvannoppen@hotmail.comik was het ook al aant denken ja
ik heb je toegevoegd op msn é ;-)
plots offline?
nee jij plots offline... na uw pipi pauze
hm das gek...strakjes nog eens proberen éxxx