Nu Online
Momenteel zijn er 186 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijkslijst

  15-11-2003 17:08:06
Hallo,

waar leggen jullie je huwelijkslijst? In de gouden gids staan bij de categorie "Huwelijslijsten" alleen dure speciaalzaken. Weet er iemand of het mogelijk is om een lijst te leggen in een gewone winkel zoals een Carrefour of Blokker?

Groeten,
Annemie


Annemie
1-2-2004
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 2765


Marjolein

 Meld misbruik15-11-2003 18:20:30

Hey Annemie,
wij leggen onze huwelijkslijst bij Colruyt (Collishop). Zij bieden enorm veel voordelen: ze beschikken over een dikke catalogus waarin vanalles staat, van decoratie tot electro tot meubelen. Heel veel keuze! Je gasten kunnen de lijst consulteren bij hun dichtstbijzijnde Colruyt-winkel, zodanig dat ze zich niet ver moeten verplaatsen. Je kan gratis lijsten aanvragen om uit te delen en je krijgt gratis kaartjes om bij je uitnodigingen te steken. Grote en duurdere stukken kan je onderverdelen in verschillende schijven, zodat meerdere mensen kunnen samenleggen voor één kado.
Meer informatie kan je aanvragen op www.colruyt.be , daar kan je een gratis informatiepakket aanvragen die je dan thuisgestuurd krijgt, en zo zal je antwoord vinden op al je vragen. Echt de moeite!
Veel plezier,
Marjolein



Laila
16-7-2005
 Meld misbruik15-11-2003 18:23:52

hay Annemie!!!

De meeste winkels hebben tegenwoordig het huwelijklijstengedoe te pakken, of ze er goed mee weg zijn is steeds de vraag... in ieder geval, veel succes e geniet er van om hem samen te stellen!
groetjes Laila



Annemie
1-2-2004
 Meld misbruik16-11-2003 10:57:39

Marjolein,

Hartelijk bedankt voor de tip! Dat is precies waar we naar op zoek zijn voor onze huwelijkslijst.

Annemie



Letitia

 Meld misbruik21-11-2003 22:02:01

Ge kunt gaan zien naar de innovation. Daar vind je van alles tegen alle prijzen. Ik heb daar gewerkt en sommige artikelen waren der wel betaalbaar...



Theo

 Meld misbruik27-4-2004 22:58:49

De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:
www.videomanie.be


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...