Terug naar overzicht
Geloof me ik ben 9 centimeter groter maar dat maakt niet alles goed.Wij kregen die ook nog maar net te horen die opmerkingen... Zo van "jullie schelen wel veel he ..."Gelijk of het er wat om doetIK denk maar ... we zien elkaar genoeg om ondanks alle koppels die scheiden toch in het huwelijksbootje te treden...Laat ze maar doen wij zijn gelukkig ...Vele groetn en veel moed!Karen
Ik bedoel: ik ben negen centimeter groter dan jou en mijn vriend ook bijna 2m.35 cm - 7 cm (hakken) = 28 cm!
hey KimIk begrijp dat dit heel lastig moet zijn om altijd die commentaren te horen!Maar probeer ze niet aan jullie hart te laten komen!Een vriendin van mij is groter dan haar vriend (een viertal centimer) en daar komt ook eens commentaar op. Zij zei ooit eens tegen mij:'ik trek mij dat allemaal niet aan, we zijn qua grootte misschien niet het perfecte koppel, maar van gevoel wel'.En uiteindelijk is dat wat telt.Geniet van je dag! en relativeer wat een ander zegt. als het erop aankomt is dat toch niet belangrijk.Groetjes!Liesbeth
Hey meisje,Het spijt me dat ik dit zeg, maar ik vind dat nogal dom van die mensen dat ze zo'n reacties geven... Je doet dat toch niet?! Ik ben 1m54 en mijn vriend 1m90. Ik ken het probleem!!!MAar ik moet zeggen, er heeft nog niemand een reactie gegeven over ons grootteverschil. Misschien omdat iedereen dat ook zo gewoon is?Heb mij ook hoge hakken gekocht voor op den trouw en ik vind wel dat het zo redelijk meevalt...!Tja, wat doet het grootteverschil er eigenlijk toe...?!Meisje, hou je goed tussen al die misplaatste reacties! Ik zou de mensen antwoorden dat jij eigenlijk andere dingen aan je hoofd hebt dan dat grootteverschil, en dat dit verschil voor jou niks uitmaakt. Misschien zullen ze dan zwijgen...Veel succes!!!Lieselot 05/07/08
Zo jammer van al deze opmerkingen!Maar dan vraag ik mij af, hebben ze dan int gewone leven ook zoveel commentaar op jullie "hoogteverschil"?Jullie zijn toch al een tijd een koppel en dat is ok, jullie hebben toch ook al wel foto's gemaakt van jullie samen?Als jullie dat geen probleem vinden, waar moeien anderen zich mee.Laat je niet doen en laat die commentaar gewoon aan de kant liggen.Laat jullie voorbereidingsplezier hierdoor niet vergallen.Patricia01-08-08
Mja wij schelen ook zeker 1 hoofd maar tot hier toe hebben we nog geen commentaar gekregen alhoewel we wel vaak bekeken worden door mensen als we ergens zijn ;)xxxx
Helaba Kim,Ik ben 1m58 en mijne man is 1m95, ik heb altijd wel hoge hakken aan maar voor mijn trouw had ik gewone hakken aan (ik wou geen zere voeten tijdens mijn trouwdag), en geloof me de foto's zijn super goed gelukt en ook in het stadhuis (www.fotomoment.be/sheronenfilip )Trek het u gewoon ni aan, het is omdat ze waarschijnlijk geen ander commentaar hebben kunnen vinden dat ze met uw lengte beginnen (gewoon grappig terug doen en er ook me lachen, ge kunt er toch niets aan doen en als ze zien dat het u ni deert dan stoppen ze er toch mee, trust me)Nog veel plezier met je dag,Groetjes,Een kleine bruid ;-)
Fijn om al deze reacties te horen. Dit steekt mij echt een hart onder de riem. Ik heb ook altijd wel hoge hakken aan, dus op de trouw zal dat niet deren en inderdaad ons gevoel zit heel goed en het is dat wat telt maar soms wordt het even teveel tussen alle stress door.Hartelijk dankgroetjesKim02/08/08
Hoi Kim,Wij schelen ons ook veel, ik krijg ook vaak te horen dat ik 'zo ne lange heb' :-)Ben ondertussen goed getraind in het 'op de tenen staan' en heb er mij, in al de jaren dat we samen zijn, nooit iets van aan getrokken.Op mijn trouwdag droeg ik hakjes van amper 3 cm, veel comfortabeler om de hele dag op te kunnen lopen. Ik vind het trouwens leuk dat hij zo groot is, dat knuffelt veel fijner!!Gewoon negeren, die ambetante mensen ;-)))))Veel plezier op je trouwdag, laat alles lekker op je afkomen en vergeet niet te genieten van elke seconde!!!Sabine