Terug naar overzicht
Oh,da ken ik ma al te goed!!Bij mij was het zo erg dat ze me op een dag zei dat ze de kleertjes voor haar dochtertje voor onze trouw had!!En wit rokje en wit hemdje,ze dacht dat ik haar kindjes ook als bruidskindjes zou nemen!! Ja deu,echt nie hé.NU gaat ze het eve goed aandoen,ma ik vind het belachelijk!Bon,laat haar ma voor schut lopen op ONZE dag.Grtz sarah
Hoi!Het beste is om zo weinig mogelijk op voorhand te vertellen. Ik doe dat ook.Dus als ze vragen: naar waar is de reis, dan zeg ik:verrassing! Echt waar. Gewoon doen. Nie al te veel verklappen. Of geen hotel of plaats zeggen. Trek het u zeker niet aan! Dat zijn dikwijls mensen zonder fantasie! Groetjes!
hoi ann,niets van aantrekken!!!vroeger vond ik dit soort dingen ook irritant...maar nu bekijk ik het anders...als ze je na willen doen is een teken dat ze ergens naar je opkijken...en ze op je willen lijken...dus een goede raad...erger je er niet aan, je bent hun voorbeeld!!!(mijn schoonzus is zo ook...ze koopt dezelfde ringen, ongeveer dezelfde kledij...doet mijn kapsel achterna...)als je erop gaat letten ga je jezelf in verzieken...trek het je niet aan...succes verder voorbeeldvrouw!!!!
Tjah, dit is aan de ene kant idd niet zo leuk. Maar idd ze zal wel nr je opkijken.Aan de andere kant, alles wat te koop is, is voor iedereen te koop.Als het nu echt zo is dat ze ALLES nadoet, dan ist wel jammer. Maar als dat maar af en toe is, waarom zou je je er zo druk in maken.Dat ivm die reis, mss moet je haar es langs je neus weg vragen waarom ze nog haar reis heeft omgeboekt? Mss heeft ze er wel een reden voor. Lijkt mij ook wel e beetje raar, maar goed, veel kun je er uiteindelijk niet aan veranderen.
Hoi Patricia,Haar reden is nu blijkbaar dat dit echt haar droombestemming is en ze willen volgend jaar aan kindjes beginnen en dat moet ze 25 jaar wachten eer ze er eens naartoe kan gaan.... Sorry maar in december wisten ze al dat dit hun laatste reis VOOR kindjes zou worden, dan kan je dat dan toch al boeken en niet plots wisselen 5 weken voor je normaal vertrekt...Groetjes,Ann
Ja is idd raar als ze toen al wist dat ze erna aan kindjes gaan beginnen.Jammer!Probeer toch te genieten van alles en voor jullie zal de reis toch anders zijn, want het is jullie huwelijksreis.Je zult daar dan wrs wel extraatjes krijgen die zij niet zullen krijgen, wat jullie reis dan toch weer anders maakt.Geniet nog van je voorbereidingen!Patricia