Nu Online
Momenteel zijn er 156 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Grrr dit moet even van mij af....

5-5-2008 21:26:53
Hoi bruidjes,

Er moet mij echt iets van het hart....

Ik heb een vriendin maar het is al regelmatig voorgevallen dat ik bv. nieuwe schoenen heb en zij die de week nadien ook heeft. Sommigen zullen dit wel kennen.
Nu het volgende... Onze huwelijksreis gaat in oktober naar de Dominicaanse, Punta Cana. Zij vertrekt binnen 5 weken naar Turkije. Nu is zij dus plots alles in orde aan het brengen dat ze haar vakantie naar Turkije kan omruilen naar een reis richting de Dominicaanse, jawel naar Punta Cana en zelfs een hotel dat vlak naast het onze ligt. Kom, verbeeld ik me dit of is dit wel héééél toevallig. Je gaat toch geen reis die je al in december vastgelegd hebt nu plots omruilen voor iets anders? En normaal als je geboekt hebt kijk je toch naar geen last-minutes meer van andere reizen?
Mijn vriend zegt dat ik het me niet mag aantrekken maar dit vind ik echt niet leuk! Das gewoon om dan te kunnen zeggen dat ze er dus ook al geweest is hé en dan nog voor ons. Hoe kan je nu zo zijn zeg?

Dit moest ik effe kwijt want ik boei me er serieus in op de laatste dagen....

Groetjes,
Ann

Ann
6-12-2008
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 345

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik5-5-2008 21:37:54

Oh,da ken ik ma al te goed!!
Bij mij was het zo erg dat ze me op een dag zei dat ze de kleertjes voor haar dochtertje voor onze trouw had!!
En wit rokje en wit hemdje,ze dacht dat ik haar kindjes ook als bruidskindjes zou nemen!! Ja deu,echt nie hé.
NU gaat ze het eve goed aandoen,ma ik vind het belachelijk!
Bon,laat haar ma voor schut lopen op ONZE dag.

Grtz sarah

Kristien
16-8-2008
 Meld misbruik6-5-2008 10:21:08

Hoi!
Het beste is om zo weinig mogelijk op voorhand te vertellen. Ik doe dat ook.
Dus als ze vragen: naar waar is de reis, dan zeg ik:verrassing! Echt waar. Gewoon doen. Nie al te veel verklappen. Of geen hotel of plaats zeggen. Trek het u zeker niet aan! Dat zijn dikwijls mensen zonder fantasie! Groetjes!

betsy
6-6-2008
 Meld misbruik6-5-2008 10:51:49

hoi ann,
niets van aantrekken!!!
vroeger vond ik dit soort dingen ook irritant...maar nu bekijk ik het anders...
als ze je na willen doen is een teken dat ze ergens naar je opkijken...en ze op je willen lijken...dus een goede raad...erger je er niet aan, je bent hun voorbeeld!!!(mijn schoonzus is zo ook...ze koopt dezelfde ringen, ongeveer dezelfde kledij...doet mijn kapsel achterna...)
als je erop gaat letten ga je jezelf in verzieken...trek het je niet aan...
succes verder voorbeeldvrouw!!!!

Patricia

Meld misbruik6-5-2008 11:16:32

Tjah, dit is aan de ene kant idd niet zo leuk. Maar idd ze zal wel nr je opkijken.
Aan de andere kant, alles wat te koop is, is voor iedereen te koop.
Als het nu echt zo is dat ze ALLES nadoet, dan ist wel jammer. Maar als dat maar af en toe is, waarom zou je je er zo druk in maken.

Dat ivm die reis, mss moet je haar es langs je neus weg vragen waarom ze nog haar reis heeft omgeboekt? Mss heeft ze er wel een reden voor. Lijkt mij ook wel e beetje raar, maar goed, veel kun je er uiteindelijk niet aan veranderen.

Ann
6-12-2008
 Meld misbruik6-5-2008 12:14:00

Hoi Patricia,

Haar reden is nu blijkbaar dat dit echt haar droombestemming is en ze willen volgend jaar aan kindjes beginnen en dat moet ze 25 jaar wachten eer ze er eens naartoe kan gaan.... Sorry maar in december wisten ze al dat dit hun laatste reis VOOR kindjes zou worden, dan kan je dat dan toch al boeken en niet plots wisselen 5 weken voor je normaal vertrekt...

Groetjes,
Ann

Patricia

Meld misbruik7-5-2008 12:07:31

Ja is idd raar als ze toen al wist dat ze erna aan kindjes gaan beginnen.
Jammer!

Probeer toch te genieten van alles en voor jullie zal de reis toch anders zijn, want het is jullie huwelijksreis.
Je zult daar dan wrs wel extraatjes krijgen die zij niet zullen krijgen, wat jullie reis dan toch weer anders maakt.

Geniet nog van je voorbereidingen!
Patricia

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...