Nu Online
Momenteel zijn er 142 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hof van nazareth - Lier

5-5-2008 18:04:29
Hallo allemaal,

Heeft iemand van jullie onlangs een receptie/avondfeest gegeven of bijgewoond in het Hof van Nazareth in Lier? Wij twijfelen nog tussen het Hof van Nazareth en het Hof van Beatrijs.

Alvast bedankt voor de feedback!
groetjes
Annelies

Annelies
20-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1327

JOKE
12-7-2008
 Meld misbruik5-5-2008 18:16:00

Hallo Annelies,

Vorige week zin vrienden van ons getrouwd in het Hof van Nazareth. Héél lekke eten! was echt super! Ook gezellige zaal en bediening is ook echt in orde! En bij mooi weer (wat toen echt wel het geval was), heb je dr nog een prachtige tuin bij waar je kan lopen.
Enige nadeel wat ik vond, was dat de keuken precies nogal traag was. openingsdans werd pas om half één gedaan, terwijl we wel van 20.00 aan tafel zaten. Maar verder was alles tiptop!

succes ermee!

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik5-5-2008 21:45:52

Hey,

Ik ben er zelf nog niet op een feest geweest maar we hebben beiden zalen ook gaan bezoeken (we hebben uiteindelijk gekozen voor de Residentie in Kasterlee).
Ik vond het in het Hof van Beatrijs niet zo gezellig met de 2 verdiepen, ze waren er ook niet zo vriendelijk.
Het hof van Nazareth vond ik persoonlijk vele mooier zowel qua tuin als feestzaal. En ze waren er bijgevolg heel vriendelijk.
Mijn ouders zijn er ook eens naar een feest geweest en vonden het er echt heel goed.
Dus, moest ik jou zijn zou ik voor Nazareth kiezen :)

groetjes, Laura

katrien

Meld misbruik6-5-2008 11:13:46

hallo, wij trouwen op 2/8/08 in het hof van nazareth. persoonlijk vonden we dit veel mooier dan hof van beatrijs en mensen zeggen dat dit ook niet zo goed is.

wij zijn zeer vriendelijk onthaald en al prima begeleid.

een echte aanraden dus
www.wimenkatrien.bruiloftsite.nl

LEEN
6-9-2008
 Meld misbruik6-5-2008 18:16:23

hof van nazareth is idd beter dan hof van beatrijs maar ook iets duurder. als ik kon kiezen zou ik voor nazareth gaan , helaas was deze zaal in juli 2007 reeds geboekt voor 6 september 2008. uiteindelijk voor de jachthoorn in kontich gekozen want in hof van beatrijs was er geen deftige toog (en we hebben nogal veel tooghangers in de familie) en waren ze echt niet zo vriendelijk

an
21-6-2008
 Meld misbruik9-5-2008 15:09:50

Oei oei, niemand positieve ervaringen te melden over het Hof van Beatrijs? Wij hebben ook lang getwijfeld tussen de twee zalen en uiteindelijk toch voor het Hof van Beatrijs gekozen omwille van zijn grote, mooie tuin. We trouwen in de zomer en hopen alles, zowel receptie, eten als dansfeest, buiten te kunnen doen. Het is wel zo dat de uitbaters misschien niet de meest vlotte praters zijn maar voorlopig toch heel behulpzaam en correct.

Maar nu krijg ik dus toch een beetje stress...We kennen niemand die daar al getrouwd is.

Kan iemand mij geruststellen?

Groetjes,

Leen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...