Terug naar overzicht
Hoi,persoonlijk had ik graag "de joeri" van trigger happy ingehuurd.... spijtig genoeg doet hij geen trouwfeesten...Zelf heb ik op feestjes al eens zo'n "ober" gezien die zo grappige dingen aan tafel doet zoals: met een bordje poezeneten onder te tafel komen kijken en "miauwen", met ondertussen een hakmes achter zijn rug... Ik weet niet waar je die dingen kan vastleggen. Misschien moet je eens contact opnemen met een evenementenbureau?succes!www.thierry-amber.bruiloftsite.nl
Hoi GuntherTom entertainment heeft een website, te vinden via google. Hij heeft al eens een optreden verzorgt met zijn groepje op een feestje van een schoonbroer van me en was echt goed toen.Hopelijk ben je iets met de info, hoe duur of goedkoop hij is, daar heb ik geen idee van.Groetjeskim
Hoi GuntherVorig jaar was ik op een trouwfeest van vrienden dat doorging in een feestzaal. Het koppel had een acteur/komiek ingehuurd die gewoon begon met op te dienen, samen met de obers van deze feestzaal. Naarmate het feest vorderde begon hij de 'zatte' uit te hangen: hij liep heel scheef met de borden de zaal in, hij gooide letterlijk de borden op de tafel, hij moest constant steunen op andere mensen om niet om te vallen... Je zag al snel dat alle gasten zich begonnen af te vragen wat er allemaal gebeurde. Niemand wist of hij echt zat was, of dat het een act was. Op het einde van het diner kwam hij met ski's de zaal in en maakte hij duidelijk dat het een act was. De meesten vonden dit heel leuk :) Je moet dan wel een hele goeie acteur vinden en het als koppel zo goed mogelijk meespelen!Veel succes!Lieke06/09/2008
als je echt iets spectaculair wil voor s'avonds moet je bij mn vriend zijn:)die doet nl vuurshows op maat van je budget...1,2 of 3 man met vuurtouwen,vuurpois, vuurspuwen en eten en, eventueel vuurwerk...we maken een show op de muziek die je zelf kiest en kunnen het laten duren zolang je wil...als je intresse hebt of iemand kent mag je me altijd bellen op 0499/342880 groetjes cien
Bij ons komt Duchi Davoj optreden, een dragqueen (en ook gekend als Glenn uit de 1ste big brother reeks), en hij brengt nog een 2de dragqueen mee. Wij werken in buffetvorm. Hun optreden vindt plaats tussen het meerlandenbuffet (hoofdgerecht) en dessertenbuffet. Ik zelf heb hem nog niet bezig gezien, maar volgens de uitbater van de zaal, die hem al meermaals aan het werk heeft gezien, is hij echt goed. Ze doen niet enkel een dansje, er wordt ook gepraat en vooral veel grapjes gemaakt. Bij de aanvang van de laatste receptie, het onthaal van de gasten van het dansfeest, zullen zij ook mee deze verwelkomen... Wij betalen dacht ik zo'n 500 eur hiervoor. Je kan hem contacteren via zijn website www.davoj.be groetjesdeborah