Terug naar overzicht
:-D eens je die 100 dagen bent gepassert vlot het inderdaad zeer erg he :DHet lijkt gisteren dat ik ook superenthousiadt was dat die honderd voorbij was, en kijk, vandaag staat mijn teller al op ... 54
HoiIk kan aannemen dat het bij minder dan 100 dagen echt spannend begint te worden.Wij hebben nog 327 dagen op de teller, dus nog zeeën van tijd. maar heb nu ook al af en toe kriebels.Groetjeskim
Hey Amberbij mij ook 96 dagen!!!idd spannend!groetjesJill
Hey!!Bij mij ook nog exact 96 dagen op de teller! Ik heb er zooo'n zin in! Kan bijna niet meer wachten! Maar, er moet toch nog wel wat gebeuren (detailwerk), dus ik heb de 96 dagen nog wel nodig :-)Ik heb de 100 dagen gevierd met mijn eerste pas, mijn verloofde met zijn vrijgezellenweekend...Groetjes, Britt
mijn teller staat al op...81! Je hebt helemaal gelijk, eens de 100 voorbij is het echt echt aant worden!!!!!!!
Die van ons staat op 74 dagen!!Geloof me ,sinds de 100 dagen door zijn,vliegt de tijd.Grtz sarah
Hey!Bij ons is het nog 61 dagen. Het begint dus echt dichterbij te komen... Nu beginnen de zenuwen wel toe te nemen..En inderdaad, zoals veel gezegd.. Eens de 100 dagen gepasseerd vliegt het zo voorbij. Hopelijk vliegt het niet te snel voorbij en kunnen we er nog eventjes goed van genieten!Lieselot05/07/08
voor ons nog 31 keerkes slapen!!!!!!!!!spannend!!!!!!!!!!
bij ons nog 128 op de teller maar ik vind het al even spannend. wij komen van 456 dagen dus we hebben er het grootste stuk al opzitten!nu beginnen we met de uitnodigingen enzo, het wordt echt!grts cindy 12/09/08http://cindyenyoni.bruiloftsite.nl