Nu Online
Momenteel zijn er 134 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

pff

5-5-2008 15:25:41
hela,

hebben jullie soms ook het gevoel dat iedereen zo vlug een mening vormt. Neem nu, ik ben nogal een nerveus type en daarom ben ik al vroeg begonnen met vanalles (waarvan anderen denken dat het veel later moet)

zoals vanmiddag vertelde ik dat mijn ventje vanavond achter de enveloppes en de proefdruk mag gaan. Krijg ik de reactie van 1 vde collega's amaai je bent er vroeg bij (we trouwen 20/09/2008) Maar ik heb zoiets dat geeft toch niet alles wat gedaan is is gedaan. Ik schrijf namelijk alle adressen in kalligrafie en eind mei als we de uitnodigingen hebben schrijf ik ook alle namen op de kaartjes in kalligrafie. (de tekst heb ik namelijk ook 1 keer geschreven en dan laten drukken en tzou nogal raar zijn moest ik dan de namen gewoon schrijven) maar nu doet iedereen zo van amaai zo vlug en je bent precies gehaast...

Ik wil het gewoon op mijn gemak doen (en er kruipt toch wel wat tijd in) zeker nu het schoon weer w heb je minder zin om binnen te schrijven enzo maar kheb soms het gevoel dat iedereen het beter weet, maar dan durven ze wel zeggen toen ze hoorden dat we gingen trouwen en jaag u niet op he niet te veel stress, dan denk ik ik doe het gewoon op mijn tempo en wat gedaan is is gedaan krijg ik daar comentaar op...

sorry tis wat geraast he maar tmoest er eens uit. kweet wel dat het allemaal goedbedoeld is maar iedereen doet het toch op zijn manier...

Tamara
20-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 497

Katleen
6-9-2008
 Meld misbruik5-5-2008 15:51:13

Groot gelijk! Wij trouwen pas in september en mijn misboekje is al klaar van januari. Gelukkig maar want we hebben de laatste maanden alles wat laten liggen en nu beseffen we ineens dat we er echt wel werk van moeten maken. Beter op tijd klaar dan te veel stress. Laat je niet doen hoor!

Katleen

Tamara
20-9-2008
 Meld misbruik5-5-2008 16:03:21

wanneer in september kathleen, wij zoals hierboven vermeld 20 september. Ook bij ons is het misboekje al enkele weken klaar, kmoet het nog eens indienen bij de pastoor.

groetjes

Tineke

Meld misbruik5-5-2008 16:10:37

Hey,
Trek je daar maar niets van aan, ik ben ook super vroeg met alles.
Wij trouwen in augustus en hebben onze uitnodigingen al in eind maart en begin april aan de mensen uitgedeeld. Gewoon omdat ik zeker wilde zijn dat ze kunnen komen. We houden het klein en als er dan mensen afzeggen dan blijft er niets over. Veel mensen zeiden toen ook tegen mij dat je de uitnogingen pas 2 maanden voor het huwelijk geeft, maar stel dat ze dan al een vakantie geboekt hebben...
Toen mijn vriend mij ten huwelijk had gevraagd had ik 2 weken later mijn trouwkleed al gekozen :-), de feestzaal hadden we ook in hetzelfde weekend al vast gelegd.
e kunt beter goed georganiseerd zijn denk ik maar...
Trek je van niemand iets aan, je doet het op jouw manier waar jij je goed bij voelt.
Groetjes, Tineke
14/08/08

Katleen
6-9-2008
 Meld misbruik5-5-2008 16:13:20

Ik trouw op 06 september.
Begin toch ook stilletjes aan de kriebeltjes te voelen. We moeten deze maand zeker de uitnodigingen klaar hebben want willen ze ten laatste eind juni aan iedereen gegeven hebben. Nadien is het dan vakantie, daarmee.

Katleen

Kim
28-3-2009
 Meld misbruik5-5-2008 17:44:01

Hoi Tamara

Niets van aantrekken. Wij trouwen pas op 28/3/2009. Heb mijn kleed al, de zaal ligt vast, alsook de kerk, DJ, vervoer, ceremoniemeesters, getuigen zijn al gevraagd, fotograaf is geboekt en we hebben zelfs al een idee voor de uitnodigingen en hoe we ons kerkelijk huwelijk zien.Dus al veel voor nog 327 dagen te gaan. Laat de mensen maar vertellen. Beter gene stress dan wel en ga gewoon op je gevoel af.
Groetjes
kim

Marjolein
11-10-2008
 Meld misbruik5-5-2008 18:58:17

Hey Tamara, probeer het je maar niet te hard aan te trekken! (is natuurlijk niet zo gemakkelijk) Liever zo, dan tegen het einde te veel stress om alles klaar te hebben!

succes!
Marjolein

Sandra
25-7-2008
 Meld misbruik5-5-2008 20:36:04

Helemaal niks van aantrekken. Ik kreeg dezelfde reactie van mensen, dat ik overal zo vroeg mee was, dat we zeker op tijd zouden zijn, ... Het is zoals je zegt, al wat gedaan is is gedaan en dan hoef je zo niet te stressen. Vooral als je sowieso al een nerveus persoon bent, dan is vroeg beginnen het beste.
Ik ben ook een stressy mens en heel perfectionistisch, en dan is het juist goed dat je er vroeg aan begint, enerzijds om de zenuwen te onderdrukken en anderzijds om de tijd te hebben om het ook echt perfect te doen.
Laat die anderen maar spreken, doe gewoon jouw ding en geniet ervan!

Kim
2-8-2008
 Meld misbruik5-5-2008 22:12:43

Hoi,
Ik krijg van de meeste mensen net dezelfde reactie. en vaak nog van mijn eigen moeder of oma. Dat is niet zo fijn. Mijn oma die begrijpt er niet van. Maar dat is ook normaal. Maar mijn moeder vindt ook dat we ons zo haasten met alles. Ik heb in het weekend bvb al de lintjes voor de auto's gekocht (ik denk dan, weer iets dat we van de lijst kunnen schrappen), al de rest lacht mij uit. En 2 augustus is toch zo lang niet meer!
groetjes
Kim
02/08/08

Cindy
12-9-2008
 Meld misbruik7-5-2008 9:05:03

idem dito. wij trouwen 12/09/08 en heb ook al mijn proefdruk in handen :-)

ik ben al begonnen met rgelen van toen het nog 456 dagen was (ofzoiets). iedereen verklaarde mij zot maar nu ben ik tenminste op mijn gemak!

grts cindy
http://cindyenyoni.bruiloftsite.nl

Kelley
20-9-2008
 Meld misbruik7-5-2008 17:49:24

Hallo, wij trouwen ook op 20/09/2008 en verwachten eerstdaags de proefdruk van onze uitnodigingen...dus wij hebben hetzelfde idee qua timing. Dan is er ook nog voldoende tijd om enveloppes te schrijven en zo.
Succes nog!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...