Terug naar overzicht
Ik herken de tekenen hoor, de ene moment stress de andere moment super genieten.Ik zit momenteel nog te stressen over mijn haar, de laatste pasbeurt van mijn kleedje en het weer!Maar hopelijk is de dag zelf alle stress weg, want ik wil gewoon genieten.Groetjes,DianeNog 12 dagjes...elisadiana1@hotmail.com
Hi Tinneke, Wendy hier, ook voor 14/08 :-))Bij mij gaat het vandaag redelijk goed. We zijn afgelopen weekend begonnen met het uitdelen van de uitnodigingen. Waar mogelijk gaan we zoveel mogelijk persoonlijk afgeven, dus we geven onszelf heel de maand Mei. Wij hebben onze ringen einde maart gekozen, en ja, mijn droomring was meteen ook de duurste van onze selectie. Maar mijn vriend zei toen ook, 't is voor de rest van ons leven! En ik heb er nog geen seconde spijt van. Mag ik je nog verder mailen? Mijn mailadres is: wendy.bernaert@euroclear.comGroetjes, Wendy14/08/2008
Wij nog 109 dagen !!!Nog een paar daagjes langer stressen dus. Ik kijk ook alvast uit naar onze laatste 100 dagen.Groetjes,Petra22-08-08