Nu Online
Momenteel zijn er 182 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog 100 dagen!

5-5-2008 9:21:20
Hallo bruidjes,
Nog exact 100 dagen te gaan vanaf vandaag!!!
Het ene moment zit ik vreselijk in de stress, het andere moment geniet ik volop van de voorbereidingen.
Heb dit weekend de trouwring van mn dromen gezien, maar hij is heel erg prijzig, dus daar moeten we nog eens goed over nadenken. Maar hubbie in spe zei al dat die ring voor de rest van je leven is en ik dus mn zin mocht doen :-) straal straal...
Deze maand ook weer een tweede poging bij een andere kapper voor mn haar...hoop zo dat het dit keer wel geslaagd zal zijn. En dan volgende maand mn eerste pas... en verder zitten we met de voorbereidingen goed op schema gelukkig :-)
Wat is trouwen toch iets leuks :-) zelfs als je alles stress en nachtmerries erbij neemt...ik kan niet wachten om mevrouw x te worden :-)
Groetjes, Tineke
14/08/08

Tineke

Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 409

Diane
16-5-2009
 Meld misbruik5-5-2008 10:42:12

Ik herken de tekenen hoor, de ene moment stress de andere moment super genieten.
Ik zit momenteel nog te stressen over mijn haar, de laatste pasbeurt van mijn kleedje en het weer!
Maar hopelijk is de dag zelf alle stress weg, want ik wil gewoon genieten.
Groetjes,
Diane
Nog 12 dagjes...
elisadiana1@hotmail.com

Wendy
14-8-2008
 Meld misbruik5-5-2008 13:10:20

Hi Tinneke,

Wendy hier, ook voor 14/08 :-))
Bij mij gaat het vandaag redelijk goed. We zijn afgelopen weekend begonnen met het uitdelen van de uitnodigingen. Waar mogelijk gaan we zoveel mogelijk persoonlijk afgeven, dus we geven onszelf heel de maand Mei.
Wij hebben onze ringen einde maart gekozen, en ja, mijn droomring was meteen ook de duurste van onze selectie. Maar mijn vriend zei toen ook, 't is voor de rest van ons leven! En ik heb er nog geen seconde spijt van.

Mag ik je nog verder mailen?
Mijn mailadres is: wendy.bernaert@euroclear.com

Groetjes,

Wendy
14/08/2008

Petra
22-8-2008
 Meld misbruik5-5-2008 15:00:10

Wij nog 109 dagen !!!
Nog een paar daagjes langer stressen dus. Ik kijk ook alvast uit naar onze laatste 100 dagen.
Groetjes,
Petra
22-08-08

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...