Nu Online
Momenteel zijn er 40 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wij zijn getrouwd!

  4-5-2008 20:40:40
Hey,

Na meer dan 300 dagen hier te hebben vertoefd, was gisteren op 3 mei onze grote dag. En het was echt zalig...... Een stralende zonnige dag, letterlijk en figuurlijk. Het moet allemaal nog doordringen denk ik, bij ons. Zeker het feit dat we nu echt getrouwd zijn!
We hebben een uitgebreid verslag op onze site gezet: www.bartentania.bruiloftsite.nl .

Het gekste vond ik dat ik ondanks de stress tevoren, de dag zelf vrij kalm was (en ik ben toch wel echt een stresskip). Heb maar één moeilijk moment gehad, en dat was vlak voor de fotoshoot: toch wat zenuwen, warm in mijn kleed, maar dat is gelukkig snel overgegaan op de fotoshoot zelf. Ook voor mijn man (hihihi) was er nog een zenuwmoment vlak voor de receptie, maar ook dat ging snel over na alle felicitaties en attenties. Het belangrijkste voor ons: we zijn ook echt dichtbij mekaar geweest, het was voor ons ook heel intiem. En er waren een paar supermooie topmomenten: ja zeggen, champagne drinken in de limousine, samen klinken om de receptie te openen, binnenkomen in de zaal, de opening van het dessertenbuffet (met een zaaalige kus achteraf ;)) en de openingsdans. Als we daar aan terugdenken, dromen we echt weg.

Bij deze hartelijk dank aan alle bruidjes die ik hier heb ontmoet, voor alle goeie tips. We hebben hier echt superveel aan gehad! Onze fotograaf, videograaf, feestzaal, ... dit alles hebben we hier gevonden en gewikt en gewogen.

We vertrekken overmorgen vroeg op huwelijksreis; aan iedereen voor wie het nog moet komen: geniet ervan!!!

Groetjes,

Bart en Tania
03.05.2008

Tania
3-5-2008
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1065


Lieselot
5-7-2008
 Meld misbruik4-5-2008 20:53:55

Een hele dikke proficiat!!

Zo te horen is het een prachtige dag geweest!




San
12-4-2008
 Meld misbruik4-5-2008 23:37:24

Hallo Tania,

Ook van ons een dikke profociat met jullie huwelijk. Wij zijn vandaag reeds 22 dagen getrouwd. Ook voor ons was het zalig. Geniet er nog va zou ik zeggen en ook zeker van jullie huwelijksreis. Voor de toekomst nog veel liefde, geluk en pleizer voor jullie beiden.

Sandra
www.bartensandra.bruiloftsite.nl



sarah
18-7-2008
 Meld misbruik5-5-2008 7:20:26

Hey tanja,proficiat voor jullie beide,en een mooie gelukkige toekomst gewenst.
Nog 74 dagen en het is onze beurt.

Geniet van de huwelijksreis!

Grtz sarah



Naomi
12-12-2008
 Meld misbruik5-5-2008 14:18:15

Tof!! heb je geen fotos van de dag zelf?

xxx



Natacha B

 Meld misbruik5-5-2008 14:24:21

Proficiat! Geniet nog van de huwelijksreis!

Over 11 dagen is het onze beurt! *sigh* :)



Tania
3-5-2008
 Meld misbruik5-5-2008 16:47:36

In de loop van de week zal de fotograaf meer dan 500 foto's op een site zetten; de link plaatsen we na de huwelijksreis op onze site!

Veel groetjes,

Tania

PS: Nog een paar uurtjes en we zijn op huwelijksreis!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...