Terug naar overzicht
Cindy,het hangt er een beetje vanaf wat jullie zelf willen en in welk seizoen je trouwt.Kies je voor het voorjaar of de lente, heb je keuze te over. Dan kan je kijken bij de communiecollecties en ga je zover als je zelf wilt. Kijk dus ook gerust eens bij C&A, JBC, Folieke,... Wij trouwen in oktober, dus dat zal iets moeilijker gaan worden. Zullen dus creatief moeten zijn, maar dat komt ook wel goed!Succes ermee.Groetjes,Elswww.elsenphilip.bruiloftsite.nl
Wij kochten drie gelijke jurkjes bij Buissonière. Zeer goedkoop in vergelijking met andere merken!Wij zochten 3 communiematen en dat lukte heel goed!
Wij hebben maar 1 bruidskindjes,haar kleedje kwam van bij orchestramet een vestje erbij kwam het op 55 euro.Als we meerdere kindjes zouden hebben zou ik hun kledij toch op elkaar afstemmen.Ze moeten zich vooral goed voelen in hun kledij,het moet nie persé chic zijn.grtz sarah
Hey CindyWij hebben 4 bruidskindjes waarvan 2 jongens en 2 meisjes. Door het grote leeftijdsverschil tussen de meisjes (2 en 10 jaar) heb ik lang moeten zoeken maar uiteindelijk toch hetzelfde kleedje gevonden, een eenvoudig wit kleedje met een bolero. De jongens dragen ook beide hetzelfde: een driedelig grijs kostuum met wit hemd. De schoenen voor de jongens zijn hetzelfde, voor de meisjes niet, dit omdat de jongste nog echt een stevig stapschoentje nodig heeft. Alles samen ben ik 400 euro kwijt, dit is voor de kledij, schoenen en haaraccessoires.Kimberly31-05-08